Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Зустріч студентів-маркетологів з представниками Business Development Representative Competera

15:28, 14-12-2023

13 грудня до наших студентів-маркетологів завітали в гості представники Business Development Representative Competera:

  • Марія Полянська - Head of Social Communications and Content
  • Олена Бойчук - Data Scientist
  • Максим Ніколайчук - Business Development Representative.

Зустріч відбулася в форматі відкритої лекції для першого, другого і третього курсу.

Платформа Competera допомагає ритейлерам та брендам встановлювати оптимальні ціни на товари. Алгоритми компанії щоденно обробляють мільярди одиниць даних. На їх основі формуються цінові рекомендації, що дозволяють клієнтам збільшувати валову маржу на 6%. Місія платформи Competera полягає в тому, щоб звільнити роздрібних торговців від рутини ціноутворення та зберегти їхній час для більш значущих речей.

Макс Ніколайчук, експерт з ціноутворення, яскраво розповів студентам про тонкощі маркетингу в сфері ціноутворення. Цікаво було дізнатися як Competera дозволяє роздрібним торговцям підвищити довіру клієнтів, встановлюючи та підтримуючи оптимальні цінові позиції в режимі реального часу, використовуючи можливості ШІ.

Олена Бойчук зрозуміло та цікаво пояснила студентам що таке Data Science. Показала, що DS - це просто  на прикладі задачі прогнозування продаж.

Марія Полянська дуже емоційно розповіла як почати кар'єру у маркетингу, які компетенції необхідні для цього,  які функції виконують  маркетологи у Competera.

Було розглянуто з якими задачами доводиться працювати в ритейлі та як цьому навчитись нашим студентам маркетологам.

Такі лекції безпосередньо від носії практичних знань дуже важливі для мотивації наших здобувачів та дозволяють постійно тримати руку на пульсі сучасних маркетингових трендів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 688