13 грудня до наших студентів-маркетологів завітали в гості представники Business Development Representative Competera:
Зустріч відбулася в форматі відкритої лекції для першого, другого і третього курсу.
Платформа Competera допомагає ритейлерам та брендам встановлювати оптимальні ціни на товари. Алгоритми компанії щоденно обробляють мільярди одиниць даних. На їх основі формуються цінові рекомендації, що дозволяють клієнтам збільшувати валову маржу на 6%. Місія платформи Competera полягає в тому, щоб звільнити роздрібних торговців від рутини ціноутворення та зберегти їхній час для більш значущих речей.
Макс Ніколайчук, експерт з ціноутворення, яскраво розповів студентам про тонкощі маркетингу в сфері ціноутворення. Цікаво було дізнатися як Competera дозволяє роздрібним торговцям підвищити довіру клієнтів, встановлюючи та підтримуючи оптимальні цінові позиції в режимі реального часу, використовуючи можливості ШІ.
Олена Бойчук зрозуміло та цікаво пояснила студентам що таке Data Science. Показала, що DS - це просто на прикладі задачі прогнозування продаж.
Марія Полянська дуже емоційно розповіла як почати кар'єру у маркетингу, які компетенції необхідні для цього, які функції виконують маркетологи у Competera.
Було розглянуто з якими задачами доводиться працювати в ритейлі та як цьому навчитись нашим студентам маркетологам.
Такі лекції безпосередньо від носії практичних знань дуже важливі для мотивації наших здобувачів та дозволяють постійно тримати руку на пульсі сучасних маркетингових трендів.