Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Унікальність освітньо-професійної програми «Маркетинг»

15:03, 14-12-2023

Маркетинг- надзвичайно актуальна та перспективна спеціальність. Жодне успішне підприємство не може обійтися без фахівця зі сфери маркетингу!

Кафедра маркетингу здійснює підготовку, компетентних, креативних, висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, здатних працювати у сфері маркетингу та забезпечувати європейський рівень надання маркетингових послуг на інноваційних засадах відповідно до сучасних вимог роботодавців


Формування освітньої програми відбувається відповідно до стратегії розвитку Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, на підґрунті Стандарту вищої освіти спеціальності «Маркетинг» та Інноваційного змісту навчання, розробленого ректором університету.


Актуальність змісту навчання забезпечується  щорічним оновленням освітньої програми, з врахуванням компетенцій компаній - партнерів кафедри, пропозицій здобувачів вищої освіти та випускників, досвіду інших навчальних закладів та рекомендацій академічної спільноти.

Таким чином освітня програма набуває унікальності, що втілюється у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів, навчальному плані, деталізованих робочих навчальних планах та розкладі занять. 

Структурно-логічна схема побудована за принципом наступності навчання (від простого до складного). Логіка навчального процесу підготовки фахівців  побудована так, щоб вже з першого курсу студент отримував практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.

Базою якісної реалізації унікальності та актуальності освітньої програми є висококваліфікований науково-педагогічний персонал, сучасне матеріально-технічне забезпечення та якісне навчально-методичне забезпечення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 546
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ