Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Унікальність освітньо-професійної програми «Маркетинг»

15:03, 14-12-2023

Маркетинг- надзвичайно актуальна та перспективна спеціальність. Жодне успішне підприємство не може обійтися без фахівця зі сфери маркетингу!

Кафедра маркетингу здійснює підготовку, компетентних, креативних, висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, здатних працювати у сфері маркетингу та забезпечувати європейський рівень надання маркетингових послуг на інноваційних засадах відповідно до сучасних вимог роботодавців


Формування освітньої програми відбувається відповідно до стратегії розвитку Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, на підґрунті Стандарту вищої освіти спеціальності «Маркетинг» та Інноваційного змісту навчання, розробленого ректором університету.


Актуальність змісту навчання забезпечується  щорічним оновленням освітньої програми, з врахуванням компетенцій компаній - партнерів кафедри, пропозицій здобувачів вищої освіти та випускників, досвіду інших навчальних закладів та рекомендацій академічної спільноти.

Таким чином освітня програма набуває унікальності, що втілюється у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів, навчальному плані, деталізованих робочих навчальних планах та розкладі занять. 

Структурно-логічна схема побудована за принципом наступності навчання (від простого до складного). Логіка навчального процесу підготовки фахівців  побудована так, щоб вже з першого курсу студент отримував практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.

Базою якісної реалізації унікальності та актуальності освітньої програми є висококваліфікований науково-педагогічний персонал, сучасне матеріально-технічне забезпечення та якісне навчально-методичне забезпечення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 802