Маркетинг- надзвичайно актуальна та перспективна спеціальність. Жодне успішне підприємство не може обійтися без фахівця зі сфери маркетингу!
Кафедра маркетингу здійснює підготовку, компетентних, креативних, висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, здатних працювати у сфері маркетингу та забезпечувати європейський рівень надання маркетингових послуг на інноваційних засадах відповідно до сучасних вимог роботодавців
Формування освітньої програми відбувається відповідно до стратегії розвитку Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, на підґрунті Стандарту вищої освіти спеціальності «Маркетинг» та Інноваційного змісту навчання, розробленого ректором університету.
Актуальність змісту навчання забезпечується щорічним оновленням освітньої програми, з врахуванням компетенцій компаній - партнерів кафедри, пропозицій здобувачів вищої освіти та випускників, досвіду інших навчальних закладів та рекомендацій академічної спільноти.
Таким чином освітня програма набуває унікальності, що втілюється у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів, навчальному плані, деталізованих робочих навчальних планах та розкладі занять.
Структурно-логічна схема побудована за принципом наступності навчання (від простого до складного). Логіка навчального процесу підготовки фахівців побудована так, щоб вже з першого курсу студент отримував практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.
Базою якісної реалізації унікальності та актуальності освітньої програми є висококваліфікований науково-педагогічний персонал, сучасне матеріально-технічне забезпечення та якісне навчально-методичне забезпечення.