2 березня 2023 р. в межах ознайомчої та виробничої практики студенти 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» разом з доцентом кафедри маркетингу Іриною Совершенною відвідали флагманський магазин української мережі магазинів техніки та електроніки MOYO на вул. Марка Вовчка 18А.
Директор з управління персоналом Тетяна Седнєва ознайомила студентів із історією та досягненнями національного омніканального ритейлера техніки та електроніки MOYO, з цілями і завданнями, корпоративними цінностями, інноваціями компанії, особливостями роботи під час війни. Студенти дізнались про переваги роботи в компанії, колектив, принципи і методи підбору персоналу, етапи конкурсного відбору, можливості для студентів.
Керівник відділу маркетингу Наталія Случай ознайомила студентів із концепцією роботи флагманського цілодобового магазину-складу техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві, а також із стратегією маркетингової діяльності компанії — цифрового лідера. У компанії прагнуть утримувати статус мережі техніки №1 шляхом впровадження чергових новинок для ринку і досягнення нового рівня омніканальності. Рітейлер постійно запроваджує сервісні інновації на ринку, один із перших почав видавати електронні чеки замість паперових на всі онлайн-замовлення, реалізував оформлення кредиту онлайн та працевлаштування без паперів за допомогою веб-порталу Дія, запустив авіадоставку замовлень день у день, створив власний NFT (невзаємозамінний токен — тип криптовалюти). MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок!
Крім того, рітейлер вдало практикує SMM-маркетинг, широко представлений в усіх соціальних мережах, знаходиться на хвилі тікток-трендів і на «ти» з лідерами думок. Ролики MOYO в TikTok — живий контент, який знімають прямо в магазинах зі справжніми продавцями. Часто відео стають вірусними і потрапляють в тренди. Рекорд аккаунта — 2,5 мільйони переглядів. На цю ж молоду аудиторію орієнтується і YouTube-канал, в якому викладають огляди і добірки техніки і гаджетів, лайфхаки та стріми.
Бренд активно співпрацює з різними лідерами думок у всіх соцмережах, але на YouTube фокусується на геймерах, працюючи з топовими україномовними каналами ігрової тематики: Gamestreet.ua, Padon, OldBoi, Rendaros.
Крім того, MOYO інвестує в український кіберспорт: у 2021 році провела два всеукраїнських аматорських кібертурніри: другий MOYO Cyber Cup, який відбувся восени 2021 року, ввійшов у Книгу рекордів України (загальне охоплення крос-медійної кампанії склало понад 11,6 мільйонів осіб). Усе це дозволило компанії розширити аудиторію лояльних клієнтів та збільшити свою частку на ринку. В результаті мережа магазинів техніки та електроніки MOYO стала переможцем Ukrainian Business Award 2022!
Студенти задавали багато питань щодо організації маркетингу в MOYO і на усі отримали вичерпні відповіді.
Олена Янченко, керівник HR-відділу компанії MOYO провела майстер-класс для студентів з написання резюме і відповіла на усі їх питання щодо можливостей потрапити на практику і роботу в компанію, надала корисні поради.
Студенти залишились дуже задоволеними. Дякуємо директору з управління персоналом Тетяні Седнєвій за організацію змістовного виїзного заняття для наших студентів і сподіваємось на подальше співробітництво!
Довідково:
MOYO — національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, працює з 2009 року і входить у ТОП-7 найбільших гравців галузі. На сьогодні мережа MOYO об’єднує понад 50 магазинів у 27 містах та єдиний в Україні цілодобовий магазин-склад техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві. 2021 року компанія отримала нагороду від Української народної премії «Мережа магазинів техніки №1 в Україні», а 2002 року отримала перемогу в Ukrainian Business Award 2022! В асортименті рітейлера понад 40 тисяч сертифікованих товарів від більш ніж 500 світових виробників.
Центральний офіс і магазин-склад компанії MOYO на вул. Марка Вовчка 18А
MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок