Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Знайомство з практикою маркетингової діяльності мережі магазинів техніки та електроніки MOYO — переможця Ukrainian Business Award 2022!

17:10, 06-03-2023

2 березня 2023 р. в межах ознайомчої та виробничої практики студенти 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» разом з доцентом кафедри маркетингу Іриною Совершенною відвідали флагманський магазин української мережі магазинів техніки та електроніки MOYO на вул. Марка Вовчка 18А.

Директор з управління персоналом Тетяна Седнєва ознайомила студентів із історією та досягненнями національного омніканального ритейлера техніки та електроніки MOYO, з цілями і завданнями, корпоративними цінностями, інноваціями компанії, особливостями роботи під час війни.  Студенти дізнались про переваги роботи в компанії, колектив, принципи і методи підбору персоналу, етапи конкурсного відбору, можливості для студентів.

Керівник відділу маркетингу Наталія Случай ознайомила студентів із концепцією роботи флагманського цілодобового магазину-складу техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві, а також із стратегією маркетингової діяльності компанії — цифрового лідера. У компанії прагнуть утримувати статус мережі техніки №1 шляхом впровадження чергових новинок для ринку і досягнення нового рівня омніканальності. Рітейлер постійно запроваджує сервісні інновації на ринку, один із перших почав видавати електронні чеки замість паперових на всі онлайн-замовлення, реалізував оформлення кредиту онлайн та працевлаштування без паперів за допомогою веб-порталу Дія, запустив авіадоставку замовлень день у день, створив власний NFT (невзаємозамінний токен — тип криптовалюти). MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок!

Крім того, рітейлер вдало практикує SMM-маркетинг, широко представлений в усіх соціальних мережах, знаходиться на хвилі тікток-трендів і на «ти» з лідерами думок. Ролики MOYO в TikTok — живий контент, який знімають прямо в магазинах зі справжніми продавцями. Часто відео стають вірусними і потрапляють в тренди. Рекорд аккаунта — 2,5 мільйони переглядів. На цю ж молоду аудиторію орієнтується і YouTube-канал, в якому викладають огляди і добірки техніки і гаджетів, лайфхаки та стріми.

Бренд активно співпрацює з різними лідерами думок у всіх соцмережах, але на YouTube фокусується на геймерах, працюючи з топовими україномовними каналами ігрової тематики: Gamestreet.ua, Padon, OldBoi, Rendaros.

Крім того, MOYO інвестує в український кіберспорт: у 2021 році провела два всеукраїнських аматорських кібертурніри: другий MOYO Cyber Cup, який відбувся восени 2021 року, ввійшов у Книгу рекордів України (загальне охоплення крос-медійної кампанії склало понад 11,6 мільйонів осіб). Усе це дозволило компанії розширити аудиторію лояльних клієнтів та збільшити свою частку на ринку. В результаті мережа магазинів техніки та електроніки MOYO стала переможцем Ukrainian Business Award 2022!

Студенти задавали багато питань щодо організації маркетингу в MOYO і на усі отримали вичерпні відповіді.

Олена Янченко, керівник HR-відділу компанії MOYO провела майстер-класс для студентів з написання резюме і відповіла на усі їх питання щодо можливостей потрапити на практику і роботу в компанію, надала корисні поради.

Студенти залишились дуже задоволеними. Дякуємо директору з управління персоналом Тетяні Седнєвій за організацію змістовного виїзного заняття для наших студентів і сподіваємось на подальше співробітництво!

 

Довідково:

MOYO — національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, працює з 2009 року і входить у ТОП-7 найбільших гравців галузі. На сьогодні мережа MOYO об’єднує понад 50 магазинів у 27 містах та єдиний в Україні цілодобовий магазин-склад техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві. 2021 року компанія отримала нагороду від Української народної премії «Мережа магазинів техніки №1 в Україні», а 2002 року отримала перемогу в  Ukrainian Business Award 2022! В асортименті рітейлера понад 40 тисяч сертифікованих товарів від більш ніж 500 світових виробників. 


Центральний офіс і магазин-склад компанії MOYO на вул. Марка Вовчка 18А


MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 473