Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Знайомство з практикою маркетингової діяльності мережі магазинів техніки та електроніки MOYO — переможця Ukrainian Business Award 2022!

17:10, 06-03-2023

2 березня 2023 р. в межах ознайомчої та виробничої практики студенти 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» разом з доцентом кафедри маркетингу Іриною Совершенною відвідали флагманський магазин української мережі магазинів техніки та електроніки MOYO на вул. Марка Вовчка 18А.

Директор з управління персоналом Тетяна Седнєва ознайомила студентів із історією та досягненнями національного омніканального ритейлера техніки та електроніки MOYO, з цілями і завданнями, корпоративними цінностями, інноваціями компанії, особливостями роботи під час війни.  Студенти дізнались про переваги роботи в компанії, колектив, принципи і методи підбору персоналу, етапи конкурсного відбору, можливості для студентів.

Керівник відділу маркетингу Наталія Случай ознайомила студентів із концепцією роботи флагманського цілодобового магазину-складу техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві, а також із стратегією маркетингової діяльності компанії — цифрового лідера. У компанії прагнуть утримувати статус мережі техніки №1 шляхом впровадження чергових новинок для ринку і досягнення нового рівня омніканальності. Рітейлер постійно запроваджує сервісні інновації на ринку, один із перших почав видавати електронні чеки замість паперових на всі онлайн-замовлення, реалізував оформлення кредиту онлайн та працевлаштування без паперів за допомогою веб-порталу Дія, запустив авіадоставку замовлень день у день, створив власний NFT (невзаємозамінний токен — тип криптовалюти). MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок!

Крім того, рітейлер вдало практикує SMM-маркетинг, широко представлений в усіх соціальних мережах, знаходиться на хвилі тікток-трендів і на «ти» з лідерами думок. Ролики MOYO в TikTok — живий контент, який знімають прямо в магазинах зі справжніми продавцями. Часто відео стають вірусними і потрапляють в тренди. Рекорд аккаунта — 2,5 мільйони переглядів. На цю ж молоду аудиторію орієнтується і YouTube-канал, в якому викладають огляди і добірки техніки і гаджетів, лайфхаки та стріми.

Бренд активно співпрацює з різними лідерами думок у всіх соцмережах, але на YouTube фокусується на геймерах, працюючи з топовими україномовними каналами ігрової тематики: Gamestreet.ua, Padon, OldBoi, Rendaros.

Крім того, MOYO інвестує в український кіберспорт: у 2021 році провела два всеукраїнських аматорських кібертурніри: другий MOYO Cyber Cup, який відбувся восени 2021 року, ввійшов у Книгу рекордів України (загальне охоплення крос-медійної кампанії склало понад 11,6 мільйонів осіб). Усе це дозволило компанії розширити аудиторію лояльних клієнтів та збільшити свою частку на ринку. В результаті мережа магазинів техніки та електроніки MOYO стала переможцем Ukrainian Business Award 2022!

Студенти задавали багато питань щодо організації маркетингу в MOYO і на усі отримали вичерпні відповіді.

Олена Янченко, керівник HR-відділу компанії MOYO провела майстер-класс для студентів з написання резюме і відповіла на усі їх питання щодо можливостей потрапити на практику і роботу в компанію, надала корисні поради.

Студенти залишились дуже задоволеними. Дякуємо директору з управління персоналом Тетяні Седнєвій за організацію змістовного виїзного заняття для наших студентів і сподіваємось на подальше співробітництво!

 

Довідково:

MOYO — національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, працює з 2009 року і входить у ТОП-7 найбільших гравців галузі. На сьогодні мережа MOYO об’єднує понад 50 магазинів у 27 містах та єдиний в Україні цілодобовий магазин-склад техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві. 2021 року компанія отримала нагороду від Української народної премії «Мережа магазинів техніки №1 в Україні», а 2002 року отримала перемогу в  Ukrainian Business Award 2022! В асортименті рітейлера понад 40 тисяч сертифікованих товарів від більш ніж 500 світових виробників. 


Центральний офіс і магазин-склад компанії MOYO на вул. Марка Вовчка 18А


MOYO став першим українським техноритейлером, який став партнером Нова пошта і обладнав свої магазини під пункти прийому-видачі посилок

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 360