З року в рік відбуваються суперечки стосовно того, які ж професії найбільш актуальні та затребувані. Щоразу ця відповідь змінюється. Деякі професії поповнюють ряди «найкращих», а деякі – покидають. Проте є одна професія, яка утримується в списку «найпопулярніших» вже доволі тривалий час, та навряд чи покине його. Звісно ж, що мова йде про маркетологів.
Державний університет телекомунікацій вже більше 8 років навчає та випускає у світ успішних маркетологів, які працюють у більшості відомих українських компаніях, серед яких: «E-tender», «Імпорт-Офіс Україна», «ADPARTNER», «C3PA» та інші.
За рахунок інноваційного змісту навчання та нестандартного підходу викладацького складу до навчання, студенти-маркетологи отримують всебічну маркетингову освіту, в яку входять не тільки практичні та теоретичні знання, а розвиток креативності, критичного та стратегічного мислення і тайм-менеджменту.
Досвід українського ринку показав, що не дивлячись на умови та чинники, що впливають на попит та пропозицію, маркетолог – чи не єдина професія, що завжди знаходиться «на плаву» та має можливість заробляти великі гроші. А все завдяки тому, що маркетинг існуватиме стільки, скільки існуватиме попит та пропозиція на ринку.