Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог – найактуальніша професія всіх часів

14:16, 15-02-2023

З року в рік відбуваються суперечки стосовно того, які ж професії найбільш актуальні та затребувані. Щоразу ця відповідь змінюється. Деякі професії поповнюють ряди «найкращих», а деякі – покидають. Проте є одна професія, яка утримується в списку «найпопулярніших» вже доволі тривалий час, та навряд чи покине його. Звісно ж, що мова йде про маркетологів.

Державний університет телекомунікацій вже більше 8 років навчає та випускає у світ успішних маркетологів, які працюють у більшості відомих українських компаніях, серед яких: «E-tender», «Імпорт-Офіс Україна»,  «ADPARTNER», «C3PA» та інші.

За рахунок інноваційного змісту навчання та нестандартного підходу викладацького складу до навчання, студенти-маркетологи отримують всебічну маркетингову освіту, в яку входять не тільки практичні та теоретичні знання, а розвиток креативності, критичного та стратегічного мислення і тайм-менеджменту.

Досвід українського ринку показав, що не дивлячись на умови та чинники, що впливають на попит та пропозицію, маркетолог – чи не єдина професія, що завжди знаходиться «на плаву» та має можливість заробляти великі гроші. А все завдяки тому, що маркетинг існуватиме стільки, скільки існуватиме попит та пропозиція на ринку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 670