Сьогодні, у час великих випробувань нашої країни, держава створює нові соціально-економічні умови для громадян та бізнесу. У тому числі - доступність вищої освіти для всіх громадян України незалежно від місця їх перебування.
Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет наголосив, що завдяки цифровізації будуть створені максимально безпечні умови для учасників вступної кампанії, а під час офлайн процедур будуть максимально дотримані безпекові протоколи. 24 березня 2022 року, ВРУ ухвалила законопроєкт №7132, яким дозволено одноразову зміну алгоритмів вступу до університетів та складання ДПА.
Шановні абітурієнти, ви маєте можливість обрати спеціальність, яка вам до душі, яка гарантує вам забезпечене майбутнє та впевненість у затребуваності ваших компетенцій роботодавцями як в Україні, так і за кордоном.
Підготовка фахівців з маркетингу на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій – це:
Наша кафедра здійснює сучасну практичну підготовку висококваліфікованих спеціалістів за спеціальністю «Маркетинг» на рівні бакалавра та магістра.
Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – на відмінну від інших навчальних закладів, Ви, отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій: «Інтернет-маркетинг», «SMM-маркетинг», «Lateral- маркетинг», «Digital маркетинг», «Event-маркетинг», «Neuro-маркетинг», «Viral-маркетинг», «Inbound маркетинг» тощо. Тут ви можете показати весь свій креатив та здібності, тому що маркетолог-фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки, вивчає їх рекламні проекти і думку споживачів. У завдання маркетолога входить аналітична робота - він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару.
Вас чекає інтерактивне навчання, цікаві заходи та чудове студентське життя!