Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Бажаєш йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства? Не втрачай свій шанс – обирай маркетинг!

15:41, 25-03-2022

Сьогодні, у час великих випробувань нашої країни, держава створює нові соціально-економічні умови для громадян та бізнесу. У тому числі - доступність вищої освіти для всіх громадян України незалежно від місця їх перебування.

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет наголосив, що завдяки цифровізації будуть створені максимально безпечні умови для учасників вступної кампанії, а під час офлайн процедур будуть максимально дотримані безпекові протоколи. 24 березня 2022 року, ВРУ ухвалила законопроєкт №7132, яким дозволено одноразову зміну алгоритмів вступу до університетів та складання ДПА.

Шановні абітурієнти, ви маєте можливість обрати спеціальність, яка вам до душі, яка гарантує вам забезпечене майбутнє та впевненість у затребуваності ваших компетенцій роботодавцями як в Україні, так і за кордоном.

Підготовка фахівців з маркетингу на кафедрі маркетингу  Державного університету телекомунікацій – це:

  • диплом державного ВНЗ, визнаного світовим товариством у галузі телекомунікацій;
  • гарантія працевлаштування (у т.ч. в міжнародних компаніях);
  • інноваційний практико-орієнтований зміст навчання;
  • високопрофесійні, креативні викладачі;
  • отримання сертифікатів  відомих компаній в сфері ІТ та маркетингу;
  • новітні лабораторії, сучасна матеріально-технічна база;
  • якісна англомовна підготовка;
  • надання навичок професійної роботи з ІТ-технологіями, кібербезпеки, ведення бізнесу, електронного документообігу, саморозвитку та роботи в команді;
  • повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін;

Наша кафедра здійснює сучасну практичну підготовку висококваліфікованих спеціалістів за спеціальністю «Маркетинг» на рівні бакалавра та магістра.

Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – на відмінну від інших навчальних закладів, Ви, отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій: «Інтернет-маркетинг»,  «SMM-маркетинг», «Lateral- маркетинг», «Digital  маркетинг», «Event-маркетинг», «Neuro-маркетинг», «Viral-маркетинг», «Inbound маркетинг»  тощо.  Тут ви можете показати весь свій креатив та здібності, тому що маркетолог-фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки, вивчає їх рекламні проекти і думку споживачів. У завдання маркетолога входить аналітична робота - він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару.

Вас чекає інтерактивне навчання, цікаві заходи  та чудове студентське життя!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 907