Професійна підготовка викладачів базується на певній системі цінностей. Настав час відмовитися від функціональної освіти, яка цілковито перетворює процес навчання лише на підготовку до майбутніх соціальних функцій. Професійна діяльність науково-педагогічних кадрів є неперервним процесом розв'язання навчально-виховних завдань, спрямованих на розвиток особистості студента, її ефективність значною мірою визначається сформованістю ціннісних орієнтацій майбутнього педагога. Моральне виховання у вищому навчальному закладі ґрунтується на засвоєнні програмного матеріалу, передбаченого навчальними планами з окремих предметів та дисциплін, і кожен викладач має застосовувати з цією метою свій предмет. Важливий інтерес становить узагальнений варіант найважливіших рис педагогічної креативності, запропонований відомим ученим України С.Сисоєвою :
Сучасний викладач має вміло володіти педагогічними технологіями. Педагогічна технологія є комплексом знань, умінь і навичок, необхідних викладачу для вирішення стратегічних, тактичних, а також процедурних завдань під час навчально-виховного процесу. Йдеться про систему взаємодії викладача з студентами, способи добору та впорядкування навчального матеріалу згідно з вимогами теорії пізнання та практичними потребами навколишнього середовища, реалій життя. Іншими словами, педагогічна технологія є описом системи взаємодії викладач-студент, які слід виконати для оптимальної реалізації навчального процесу. Уміння налагоджувати оптимальні взаємостосунки з студентами, змінювати їх відповідно до розвитку студентів і їхніх вимог до викладачів є важливим компонентом педагогічної майстерності.
Головний тренд у сучасній освіті — це зміна людей. І зміна ролей, які вони виконують в освіті. Зараз освіта — це не просто фабрика, як у минулому столітті. Сучасні методи виключають фронтальне навчання та ретранслювання знань. Сьогодні передусім важливо володіти так званими soft skills — вмінням працювати в команді, вирішувати проблеми і знаходити творчі рішення.
Завдання викладача тепер — не просто передавати знання, а бути фасилітатором, модератором, помічником, щоб навчити студента самостійно здобувати інформацію, аналізувати її, інтерпритувати за допомогою ІТ-технологій і робити інноваційні винаходи, розробки.
В Державному університеті телекомунікацій викладачі вищої математики мають всі ознаки сучасного викладача:
Оскільки якісна математична освіта є актуальною стрижневою складовою професійної компетентності спеціаліста, який повинен володіти методами математичного моделювання, кількісного та якісного аналізу, обробки інформації, прогнозування та оптимізації. Для забезпечення якісної математичної освіти викладачі не лише постійно підвищують кваліфікацію, беруть участь у конференціях, семінарах, а й «йдуть у ногу з часом» і впроваджують новітні технології в навчання під час практичних і лабораторних занять, роботи наукових гуртків і проблемних груп.
Запрошуємо на навчання до Державного університету телекомунікацій, щоб поринути у світ ІТ-технологій і отримати якісну освіту!