Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Який він, сучасний викладач?

13:46, 01-04-2021

Професійна підготовка викладачів базується на певній системі цінностей. Настав час відмовитися від функціональної освіти, яка цілковито перетворює процес навчання лише на підготовку до майбутніх соціальних функцій. Професійна діяльність науково-педагогічних кадрів є неперервним процесом розв'язання навчально-виховних завдань, спрямованих на розвиток особистості студента, її ефективність значною мірою визначається сформованістю ціннісних орієнтацій майбутнього педагога. Моральне виховання у вищому навчальному закладі ґрунтується на засвоєнні програмного матеріалу, передбаченого навчальними планами з окремих предметів та дисциплін, і кожен викладач має застосовувати з цією метою свій предмет. Важливий інтерес становить узагальнений варіант найважливіших рис педагогічної креативності, запропонований відомим ученим України С.Сисоєвою :

  1. високий рівень соціальної і моральної свідомості;
  2. пошуково-проблемний стиль мислення;
  3. розвинені інтелектуально-логічні здібності (вміння аналізувати, обґрунтовувати, пояснювати, виділяти головне тощо);
  4. проблемне бачення;
  5. творча фантазія, розвинене уявлення;
  6. специфічні особистісні якості (сміливість, готовність до ризику, цілеспрямованість, допитливість, самостійність, наполегливість, ентузіазм);
  7. специфічні ведучі мотиви (необхідність реалізувати своє "Я", бажання бути визнаним, творчий інтерес, захопленість творчим процесом, прагнення досягти найбільшої результативності в конкретних умовах праці);
  8. комунікативні здібності;
  9. здатність до самоуправління;
  10. високий рівень загальної культури і високий рівень моральної культури.

Сучасний викладач має вміло володіти педагогічними технологіями. Педагогічна технологія є комплексом знань, умінь і навичок, необхідних викладачу для вирішення стратегічних, тактичних, а також процедурних завдань під час навчально-виховного процесу. Йдеться про систему взаємодії викладача з студентами, способи добору та впорядкування навчального матеріалу згідно з вимогами теорії пізнання та практичними потребами навколишнього середовища, реалій життя. Іншими словами, педагогічна технологія є описом системи взаємодії викладач-студент, які слід виконати для оптимальної реалізації навчального процесу. Уміння налагоджувати оптимальні взаємостосунки з студентами, змінювати їх відповідно до розвитку студентів і їхніх вимог до викладачів є важливим компонентом педагогічної майстерності.

Головний тренд у сучасній освіті — це зміна людей. І зміна ролей, які вони виконують в освіті. Зараз освіта — це не просто фабрика, як у минулому столітті. Сучасні методи виключають фронтальне навчання та ретранслювання знань. Сьогодні передусім важливо володіти так званими soft skills — вмінням працювати в команді, вирішувати проблеми і знаходити творчі рішення.

Завдання викладача тепер — не просто передавати знання, а бути фасилітатором, модератором, помічником, щоб навчити студента самостійно здобувати інформацію, аналізувати її, інтерпритувати за допомогою ІТ-технологій і робити інноваційні винаходи, розробки.

В Державному університеті телекомунікацій викладачі вищої математики мають всі ознаки сучасного викладача:

  • орієнтованість на студента,
  • інноваційність,
  • практичноорієнтованість,
  • проактивність,
  • організованість,
  • науковість,
  • використання індивідуального і творчого підходу,
  • навчаються протягом життя і т.д.

Оскільки якісна математична освіта є актуальною стрижневою складовою професійної компетентності спеціаліста, який повинен володіти методами математичного моделювання, кількісного та якісного аналізу, обробки інформації, прогнозування та оптимізації. Для забезпечення якісної математичної освіти викладачі не лише постійно підвищують кваліфікацію, беруть участь у конференціях, семінарах, а й «йдуть у ногу з часом» і впроваджують новітні технології в навчання під час практичних і лабораторних занять, роботи наукових гуртків і проблемних груп.

Запрошуємо на навчання до Державного університету телекомунікацій, щоб поринути у світ ІТ-технологій і отримати якісну освіту!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Системний аналіз

Спеціальність «Системний аналіз» готує фахівців в галузі інформаційних технологій, які проводять аналіз бізнес-процесів підприємств, проектують та розробляють бази даних, програмне та технічне забезпечення, впроваджують і підтримують роботу інформаційних систем. Поєднання ґрунтовних знань інформаційних технологій, програмування, математики та економіки з умінням проводити аналіз діяльності підприємств, в тому числі з застосуванням Data Science та Business Intelligence, дають можливість нашим випускникам успішно працювати в аналітичних та ІТ  відділах широкого кола підприємств та установ.

Спеціалізація: Системний аналіз

Спеціальність «Системний аналіз» готує фахівців в галузі інформаційних технологій, які проводять аналіз бізнес-процесів підприємств, проектують та розробляють бази даних, програмне та технічне забезпечення, впроваджують і підтримують роботу інформаційних систем. Поєднання ґрунтовних знань інформаційних технологій, програмування, математики та економіки з умінням проводити аналіз діяльності підприємств, в тому числі з застосуванням Data Science та Business Intelligence, дають можливість нашим випускникам успішно працювати в аналітичних та ІТ  відділах широкого кола підприємств та установ.

Переглядів: 15 629