Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Карантин – не вирок, а можливість самовдосконалення: використовуємо всі можливості ІКТ

11:13, 26-06-2020

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації з метою доставки навчального матеріалу та спілкування безпосередньо за місцем перебування студентів.

Світ не стоїть на місці. І ми маємо не відставати. А навпаки — разом із ним впевнено крокувати шляхом прогресу, вповні використовуючи увесь потенціал передових інформаційних технологій сучасності. Особливо це актуально для освіти — галузі, яка за самою своєю суттю повинна уособлювати усе прогресивне, сучасне і найбільш актуальне. Наприклад, брати на озброєння практики дистанційного навчання.

У чому головний плюс інформаційних і комунікативних технологій? Для них не існує кордонів і меж. Де б ви не були — у будь-якому селі, місті, країні та навіть на будь-якому материку, сьогодні ви можете легко отримати доступ до потрібних вам знань і якісної освіти європейського рівня.

Що таке дистанційне навчання?

  • Це - навчання нової епохи, вчасна відповідь на виклики інформаційного суспільства.
  • Це - активна та продуктивна взаємодія студентів з викладачем-координатором курсу.
  • Це - систематичний контроль навчального процесу, що здійснюється як викладачем, так і автоматично - за допомогою спеціально розроблених систем тестування.
  • Це - оперативний зворотній зв'язок протягом усього навчального процесу.
  • Це - повний комплект необхідних навчально-методичних матеріалів з кожної дисципліни.
  • Це - неповторний досвід творчої та пізнавальної діяльності.
  • Це - захоплива та продуктивна подорож у світ інформаційних технологій 21 століття.

У рамках дії карантинних заходів для запобігання поширення коронавірусу COVID-19 кафедра вищої математики продовжує здійснювати свою діяльність дистанційно. Викладачі готують публікації, беруть участь у інтернет-конференціях, здійснюють керівництво науково-дослідною роботою студентів.

Всі викладачі кафедри вищої математики для організації дистанційного навчання використовували і використовують різні засоби інформаційно-комунікаційних технологій, а саме:

  • поштові сервіси;
  • онлайн-лекції, практичні, консультації за допомогою платформи Zoom, скайп-зв’язку, що дозволяють ділитися текстами лекцій, методичними вказівками до лабораторних, практичних занять та самостійної роботи студентів, презентаціями, відеоматеріалами, перевіряти виконання завдань тощо;
  • базові сервіси Google, а саме Google Форми і віртуальні класи у хмарному сервісі Google Classroom;
  • відео-записи лекцій;
  • власні YouTube-канали з необхідними відео-матеріалами та записами занять;
  • систему дистанційного навчання Moodle;
  • аудіо-записи для студентів з особливими потребами.

Таким чином, використання ІКТ дозволяє зробити висновки, що його впровадження сприяє:

  • систематичному відстеженню якості та динаміки навчальних досягнень студентів;
  • отриманню статистично достовірної картини індивідуального прогресу кожного студента;
  • створенню комп’ютерного банку даних навчальних досягнень студентів за тривалий час навчання;
  • інтенсифікації навчального процесу завдяки збільшенню обсягу навчального матеріалу на занятті;
  • можливості творчого і практичного застосування знань, умінь і навичок;
  • можливості виконувати завдання не лише під контролем викладача, а й здійснювати самоконтроль навчальної діяльності.

Кафедра вищої математики використовує найефективніші інформаційно-комунікаційні технології навчання та контролю якості знань своїх студентів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 8 925