Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наука – викладач – студент

15:04, 11-11-2019

На сьогоднішній день у математиці та її застосуваннях використовується багато різних систем зображення чисел. Кожна система зображення чисел породжує свою геометрію, яка є простою, однорідною, самоподібною або ж принципово не самоподібною, не однорідною, і часто, досить непростою.

Найпростішою в геометричному відношенні є s-кова система зображення чисел,  узагальненням є -зображення, цифри якого перестають виконувати функцiю чисел, а виступають лише у ролi iндексiв. Саме це зображення сьогодні найчастіше починають використовувати для дослiдження функцiй з нетривiальною локальною будовою, які все частiше з’являються у рiзноманiтних математичних моделях (цифрова обробка сигналiв, конструювання фрактальних антен), у сумiжних з фрактальним аналiзом роздiлах математики (у теорiї ймовiрностей при вивченнi розподiлiв випадкових величин, теорiї динамiчних систем). Тому зручнiсть аналiтичного задання таких функцiй та їх дослiдження є актуальною проблемою сьогодення.

Використання фрактальної геометрії при проектуванні антенних пристроїв було вперше застосовано американським інженером Натаном Коеном. Перевагою таких антен є багатодіапазонність і порівняльна широкополосність.

Роль фракталів у комп'ютерній графіці сьогодні дуже велика. З їх допомогою можна намалювати лінії й фігури дуже складної форми. Фрактальна геометрія, з точки зору комп'ютерної графіки, незамінна, коли потрібно створити гори, штучні хмари, поверхню моря тощо.

Оскільки наука не стоїть на місці, наші викладачі завжди мають бути у курсі останніх новин зі світу науку і техніки та вчасно розказувати про це студентам.

 31 жовтня 2019 року викладачі кафедри вищої математики Замрій Ірина Вікторівна та Свинчук Ольга Василівна з цікавістю відвідали семінар з фрактального аналізу в Національному педагогічному університеті на тему «Група неперервних перетворень відрізка , що зберігають хвости G-зображення чисел, і її підгрупи». Доповідь була присвячена новому G2-зображенню дійсних чисел та його застосуванню в математиці та інших науках.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 4 544