Під час підвищення кваліфікації, стажування та участі у вебінарах викладачі Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій освоюють нові методики й технології навчання, проводять наукові дослідження за профілем галузі, а також розширюють професійні зв’язки.
Протягом лютого 2025 року завкафедри документознавства та інформаційної діяльності Тетяна Сидоренко, професор кафедри Леся Ковальська, доценти Олена Карпенко та Наталія Дубовик відвідали вебінар на тему «Чому публікації у Web of Science менше піддаються ризику, ніж у Scopus?». Здобуті знання та досвід лекторів будуть використані для подальшого планування публікаційної діяльності та апробації наукових досліджень у міжнародних виданнях подібного рівня.
Професор Леся Ковальська в лютому пройшла програму підвищення кваліфікації «Маркетинг ІТ-продуктів», під час якої ознайомилася зі змістовими модулями: контент маркетинг – Product Marketing: Content Marketing, Video Marketing. UGC; бренд маркетинг – Brand Marketing: Social Media Marketing (SMM), Public Relations and Partnerships, Influence Marketing; аналітика в маркетингу IT-продуктів – робота з гіпотезами та їхнє тестування, продуктова аналітика та A/B-тестування. Здобуті знання будуть впроваджені під час викладання навчальних дисциплін «Методологія інноваційного проєктування в ІБАС» й «Інформаційний аналіз та консалтинг у фаховій діяльності», які вивчають здобувачі вищої освіти магістерського рівня освітньої програми «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю».
Шановні здобувачі вищої освіти та майбутні вступники, запрошуємо вас долучитися до обговорення освітніх програм: які дисципліни хотіли б вивчати; скільки занять англійської мови на тиждень Вам було б зручно мати.
Долучайтеся до творення Вашої індивідуальної освітньої траєкторії!