Відповідно з положеннями університету, «Інноваційний зміст навчання кафедри забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенції компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця». Належному виконанню бакалаврських, магістерських робіт студентів передують науково – дослідні пошуки обґрунтованих рішень з вибраного тематичного напрямку, що створюються на протязі часу формування та засвоєння відповідних компетенцій навчальної дисципліни та у науково – дослідних гуртках студентів кафедри.
Магістерські роботи з тематики «Методика проектування обладнання систем радіозв’язку з використанням алгоритму дублювання основних компонентів» розроблюються із використанням наукових результатів опублікованої роботи викладача кафедри Пархоменко В.Л. «Обмеження на оперативність обробки інформації та надійність функціональних перетворювачів телекомунікаційної системи» «Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв’язку». – 2019. – № 1(53), де встановлена залежність між кількістю резервних пристроїв та інтенсивністю їх аварійних відмов, інтенсивністю відновлення працездатності пристроїв.
Бакалаврські роботи з тематики «Розробка та дослідження методу синхронізації каналів відеопотоку з використанням програмного забезпечення Vegas pro, Final Gut Pro, IMovie, Adobe Premiere Pro» розробляються із використанням наукових результатів опублікованого навчального посібника кафедри «Основи телебачення та радіомовлення».
В науково – дослідних гуртках студентів кафедри МВТ, при засвоєнні компетенцій від підприємств – роботодавців опрацьовувались виробничі положення тематики «Зйомка, монтаж, графіка»: відеокамери, стабілізатори; актуальні розширення для зйомки та співвідношення сторін; правило – «важливо не те що ти знімаєш, а як»; програмне забезпечення; програмне забезпечення для 3D-моделювання, для 2D-ефектів.
Таким чином, цілеспрямована, системна науково – педагогічна робота викладачів та студентів кафедри в результаті здійснення інноваційного змісту навчання забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців, які повною мірою відповідають потребам сучасного ринку праці.