Нинішнє суспільство називають інформаційним, оскільки головним продуктом виробництва є інформація та знання. Інформаційне суспільство розглядають як орієнтир, тенденцію до змін у сучасному світі, асоціюють з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та їх засобів.
Загалом на державному рівні в Україні й у Державному університеті телекомунікацій зокрема велика увага приділяється інформатизації суспільства та сфери освіти. Успішно реалізуються міжвідомчі та галузеві програми, спрямовані на вирішення актуальних завдань інформатизації освіти, особливо розвитку інфраструктури єдиного освітнього інформаційного простору, розробці електронних освітніх ресурсів.
В таких умовах особлива роль відводиться мережі Інтернет – засобу розповсюдження інформації та середовищу співпраці й спілкування людей. Вона є найбільш популярною комп’ютерною мережею, що відкриває широкі можливості ефективного її використання в освіті. Надання різноманітних освітніх послуг, навчальної інформації, відкриття широких можливостей використання різноманітних технічних ресурсів, включаючи навчальні дистанційні курси, дистанційні конкурси й олімпіади, бібліотеки, текстові сховища, інтерактивні підручники, навчально-методичні комплекси, енциклопедії та словники – все це відіграє першочергову роль у підготовці майбутнього фахівця.
Але що ж таке міфічний п’ятигігабітний Інтернет? Міфічний для простого споживача, але не для студентів Державного університету телекомунікацій, які вже сьогодні ним користуються.
Поліпшення умов надання освітніх послуг нещодавно відбулося в Державному університеті телекомунікацій, адже в навчальний процес було впроваджено високошвидкісний Інтернет у 5 Гбіт/с.
Інтерактивність й оперативність такого Інтернету надає широкі можливості для співпраці студентові й викладачу, оскільки дозволяє:
Саме такі інновації знадобляться студентам Державного університету телекомунікацій для отримання практичних умінь і навичок, що навчаються за бакалаврськими освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність» й магістерською освітньо-професійною програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю», адже майбутні фахівці з цих спеціалізацій заповнять відчутну прогалину в державних та бізнесових структурах нашої держави, що відкриє ресурси для подальшого вдосконалення і розвитку нових економічних відносин, поліпшення рівня управління виробництвом.