Дистанційне навчання сьогодні ми розглядаємо як щось звичне та невід’ємне в нашому житті. В умовах дистанційного навчання, коли викладачі й студенти не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу набуває особливої важливості. Дуже швидко освітянам довелося пристосовуватися до ситуації та опановувати нові методи й технології навчання студентів. Так, швидкі зміни – це завжди стрес і труднощі, але викладачі кафедри документознавства та інформаційної діяльності успішно впоралися з цим завданням.
Відеолекції, навчальні матеріали у вільному доступі, складання всіх завдань без фізичної присутності на парах й оцінювання в онлайн-режимі – це не кадри з американських серіалів, а дистанційна освіта, яка у зв’язку з протипандемічними обмежувальними заходами набирає обертів.
Для всіх закладів освіти карантин та відсутність занять в аудиторіях став справжнім викликом та пошуком інструментарію для інноваційних форм навчання. Завдяки платформі MOODLE, з якою активно працюють студенти та викладачі кафедри документознавства та інформаційної діяльності, ми мали можливість не зупиняти навчальний процес, а ефективно продовжити його в онлайн-режимі. Викладачами кафедри розміщено у MOODLE всі необхідні навчальні матеріали, а також тести для проведення поточного й підсумкового контролю з навчальних дисциплін, які викладають студентам, що навчаються за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність», а також усім студентам університету, які слухають курси «Філософія» та «Ділові комунікації (українська мова за професійним спрямуванням)».
Під час вивчення філософії студенти, які навчаються на другому курсі, разом із доцентом Орендарчук Галиною Олексіївною використовують також інші сервіси онлайн-навчання: Zoom, Skype та GoogleClassroom.