Шановні абітурієнти!
Державний університет телекомунікацій та кафедра документознавства та інформаційної діяльності запрошують на навчання за освітньою програмою
«Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю»
Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які введені до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.
Основою підготовки фахівців у галузі інформаційної аналітики і зв’язків з громадськістю є професійні компетенції з таких питань, як: організація, принципи та види роботи в галузі інформаційно-аналітичної діяльності; організація, принципи та види роботи в галузі зв’язків з громадськістю; сучасні технології позиціонування й іміджування; спічрайтингу, комунікативна діяльність, що передбачає досконале володіння державною та іноземною мовами, тому велика увага приділяється також філологічній підготовці.
Плюси професії аналітика:
- це добре оплачувана праця;
- творча робота - кожен проект унікальний і вимагає свого підходу до розробки;
- видима і відчутна користь діяльності, коли робочий процес в організації має чіткий стиль і послідовність;
- придбання навичок комунікативного спілкування, а також розширення кола корисних знайомств за рахунок проектів у різних організаціях.
Плюси професії менеджера із зв’язків з громадськістю:
- перспективність;
- прибутковість професії;
- можливість реалізації власного творчого потенціалу;
- широке коло престижних знайомств, потрібних для формування позитивної репутації та авторитету;
- кар’єрна перспектива.
Фахівці, які отримають кваліфікацію «аналітик консолідованої інформації, менеджер із зв’язків з громадськістю», можуть працювати у таких установах і організаціях:
- PR-агенціях;
- інформаційно-аналітичних центрах;
- друкованих та електронних ЗМІ;
- видавництвах і друкарнях;
- PR-відділах будь-яких державних і комерційних установ;
- прес-службах підприємств, політичних партій, громадських організацій та ін..
Фахівець здатний виконувати зазначену професійну роботу:
- інформаційного аналітика;
- прес-секретаря громадської, політичної, комерційної або державної установи;
- спічрайтера;
- менеджера (управитель) у сфері надання інформації;
- фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою;
- експерта із суспільно-політичних питань;
- консультанта із суспільно-політичних питань (в партіях та інших громадських організаціях) та ін.
ШАНОВНИЙ АБІТУРІЄНТЕ!
ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ РОДИНИ!