Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо до участі у ІІ Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції

08:34, 21-10-2024

КАФЕДРА ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАПРОШУЄ ДО УЧАСТІ У ДРУГІЙ ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо Вас до участі

 У II ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

 «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»,

яка відбудеться 07 листопада 2024 року, Україна, Київ,

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

 

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ

  1. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа в умовах цифрових трансформацій
  2. Інноваційні стратегії менеджменту й маркетингу документно-інформаційних структур в епоху глобалізації
  3. Інформаційно-комунікаційні технології в системі соціальних комунікацій
  4. Лінгвістичні аспекти в міжкультурній комунікації
  5. Інформаційна безпека та медіаграмотність в умовах глобальних змін

Для участі в конференції просимо до 07 листопада 2024 року надіслати на електронну пошту кафедри документознавства та інформаційної діяльності (е-mail: kaf.did.duikt@gmail.com) такі матеріали:

  1. Заявку, у якій зазначити прізвище, ім’я, по батькові; науковий ступінь і вчене звання; місце роботи й посаду; тематичний напрямок, назву доповіді; контактну інформацію: електронну адресу та номер мобільного телефону (приклад назви файлу: Заявка_Петренко В. Ф.).
  2. Тези доповіді у форматі *.doc, *.docx. (приклад назви файлу: Тези_Петренко В. Ф.).
  3. Матеріали конференції (електронний варіант програми, збірника тез доповідей та сертифікатів) будуть розміщені на вебсторінці ННІ менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій (https://duikt.edu.ua/ua/1525-konferencii-ta-seminari-kafedra-dokumentoznavstva-ta-informaciynoi-diyalnosti) Покликання із сайті кафедри ДІД (Конференції та семінари)

Рекомендації щодо оформлення тез:

  1. Обсяг тез наукової доповіді – до 2-х сторінок формату А 4 (разом зі списком літератури).
  2. Технічні параметри:

Електронна версія має бути файлом  версії Microsoft Word (розширення *.doc, .docx).

Гарнітура – Times New Roman, кегль – 14 pt; береги: верхній, нижній, лівий, правий – 20 мм; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 1,25 см; сторінки без нумерації; переносів і приміток не застосовувати.

  1. Структура тез і параметри форматування елементів:
  • індекс УДК – ліворуч на першому рядку світлим прямим накресленням;
  • прізвище та ініціали автора курсивом, науковий ступінь, вчене звання, посада – з вирівнюванням ліворуч. Здобувач вищої освіти зазначає прізвище та ініціали курсивом, курс навчання – ліворуч; прізвище та ініціали наукового керівника (курсивом), науковий ступінь, посада – з вирівнюванням ліворуч;
  • установа (ЗВО) – курсивом у наступному рядку з вирівнюванням ліворуч;
  • назва тез – через інтервал посеред рядка великими літерами напівжирного накреслення;
  • основний текст тез – через інтервал на сторінці з абзацними відступами;
  • ілюстративний матеріал оформлюють за ДСТУ 3008:2015. Інформація та документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлення;
  • література – через інтервал після тез посеред рядка напівжирним накресленням; список літератури – в алфавітному порядку з абзацними відступами; оформлення переліку джерел за ДСТУ 8302:2015;
  • покликання на використані джерела в тексті – у квадратних дужках із зазначенням номера джерела в переліку літератури, напр.: [2], [4, т. 8, с. 416];
  • нерозривний відступ (Ctrl + Shift + відступ) ставити :
  • між ініціалами та прізвищем (напр.: В. Ф. Петренко);
  • після географічних скорочень (м. Острог);
  • між числами й одиницями виміру (10 кг), а також датами (ХХ ст., 2022 р.);
  • розрізняти знаки дефіса (-) й тире (–) («Ctrl + знак мінуса»).

Мови конференції: українська та англійська.

 

Усі учасники конференції отримають Інтернет-посилання на програму, тези доповідей, а також сертифікат учасника в електронному вигляді. 

Участь в конференції  БЕЗКОШТОВНА. 

Із надією на плідну співпрацю оргкомітет конференції

 Інформаційний лист

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 1 137