Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Роль віртуальної реальності при вивченні професійної лексики

16:19, 12-03-2021

В останніх дослідженнях стратегій викладання професійної лексики  відмічається, що застосування сучасних технологій,  відео та засобів віртуальної реальності сприяє кращому засвоєнню слухачами  професійної лексики,  а також підвищенню рівня їхніх компетенцій. Серед основних теорій, які займаються вивченням цього питання, слід виділити конструктивізм, метакогнитивізм, контекстуалізацію та диференціацію. Інші  теорії вивчають залежність між об’ємом словникового запасу слухача та навичками читання  (Sidek & Rahim, 2015),  або ж аналізують навчальні результати, базуючись на методах  засвоєння професійної лексики.

У цьому контексті поява інтернету не тільки зробила революцію в дослідженнях, але й у стратегіях занурення студентів, як фізично, так і духовно в  різний візуальний та аудіо контент (Kurt and Bensen, 2017). Необхідність вивчення впливу новітніх технологій віртуальної реальності викликано також тим фактором, що студенти часто зустрічаються  зі складнощами при вживанні  спеціальної лексики у своїй професійній діяльності. Саме тому важливим аспектом досліджень  стає тестування ефективності стратегій віртуальної реальності, а також їхньої здатності підняти рівень засвоєння студентами іноземної термінології.  Результати досліджень свідчать, що більш ефективним є вивчення та повтор слів у реальному контексті, що  змушує коротко-термінову  пам’ять фокусуватися на визначенні значення слова і в кінцевому результаті зберігати їх у довго-терміновій пам’яті. 

Підсумовуючи вищезазначене, слід зазначити, що незважаючи на ряд досліджень у сфері залучення віртуальної реальності в навчальний процес,  емпіричних даних,  які б вказували на результати її застосування при вивченні  професійної лексики не достатньо. Подібні дані необхідні для отримання наукового підтвердження того, що такі  технології сприяють досягненню кращих результатів у засвоєнні спеціальної лексики. Крім того, такий метод викладання ділової англійської вважається ефективною стратегією  занурення слухачів в іншомовне середовище.  

Література

Akeel, E. S. (2016). The Role of native and learner corpora in vocabulary test design. English Language Teaching, 9(7), 10. Bertram, J., Moskaliuk, J., & Cress, U. (2015). Virtual training: Making reality work?. Computers in Human Behavior, 43, 284-292. International Journal of English Language Education ISSN 2325-0887 2017, Vol. 5, No. 2
 

Науково-методичне повідомлення
підготував ст. викладач Полонський М.Д.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Переглядів: 4 230
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ