Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Британська VS американська англійська

12:52, 08-09-2020

Англійська мова існує в десятках діалектів: британський, американський, австралійський, новозеландський. Проте, найбільшого поширення набули американський та британський.

Насправді, американська англійська по поширеності значно перевершила своє першоджерело. Вона відрізняється від класичної британської версії, але не настільки, щоб стати абсолютно новою мовою. Відмінностей між “острівним” і “материковим” діалектами досить багато. Їх можна знайти у всіх аспектах: вимові, граматиці, лексиці.

Різниця в інтонації і вимові – основна з відмінностей американської та британської англійської мови:

  • після голосної британці звук [r] опускають;
  • американці іноді ковтають звуки, тобто виходить [frm] замість [frɒm];
  • британці в словах class, plant вимовляють звук [a:], а американці — [æ].

Також, спростилась інтонація: якщо говорити про британський англійський, то вона має велику кількість характеристик (висхідна, спадна, тощо), а в американському варіанті все набагато простіше - рівна шкала і спадаючий тон. 

Що стосується граматики, то в американській англійській використовуються, в основному, тільки прості часи: Present, Past, Future Simple. Час Perfect майже не використовується, як і багато інших видо-часових форм англійської мови. Також, використання неправильних дієслів (irregular) в американському англійському відрізняється від британської версії. Наприклад, dream та burn отримують закінчення  –ed, що властиве для правильних дієслів (regular) – dreamed, burned. У британському варіанті для цих дієслів використовується закінчення –t: dreamt.

Мабуть, найбільш показовий момент у відмінності американського і британського варіантів англійської - це лексика. Багато значень в британській та американській англійській мові позначаються різними словами: bill (AmE) – banknote (BrE), elevator (AmE) – lift (BrE), movies (AmE) – cinema (BrE), cellphone (AmE) – mobile phone (BrE), gas (station) (AmE) - petrol (station) (BrE).

Варто зазначити, що існує різниця і в написанні багатьох слів:

Британськa англійськa

Американськa англійськa

  • colour
  • favour 
  • travelled 
  • catalogue 
  • dialogue 
  • programme 
  • analyse
  • centre
  • defence
  • dialogue
  • сolor
  • favor
  • traveled
  • catalog
  • dialog
  • program 
  • analyze
  • center
  • defense
  • dialog

Дійсно, англійська мова в своїх варіантах британської та американської має безліч різноманітних відмінностей. Варто запам’ятовувати всі лексичні особливості, пам’ятати про граматичні спрощення та писати грамотно. Тому, вивчаючи мову, студентам необхідно враховувати всі нюанси, щоб вільно підібрати найбільш доречні вирази в залежності від випадку та під час розмови дотримуватися одного варіанту.
 

Науково-методичне повідомлення підготувала
старший викладач кафедри іноземних мов
Камінська І.Т.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 371