Розвиток мобільних технологій та поширення смартфонів надає студентам та викладачам можливість швидкого доступу до інтернету та використання найсучасніших аплікацій. Прослуховуючи такі подкасти Luke’s English Podcast, The TEFL Commute та Learn British English with Luke Thompson, який номінований на професійну нагороду в категорії цифрових інновацій, викладачі приєднуються до 50 000 аудиторії з більш ніж 200 країн та приймають участь у вебінарах, проглядають архівні відео професійних дискусій викладачів англійської в програмі EFL Talks.
І коли викладачі та студенти отримують нові знання та покращують професійні навички через свої мобільні пристрої, виникає питання, чи варто забороняти їх використання в аудиторії? Адже цим допоміжним ресурсом можна скористатися при створенні нових каналів комунікації та підвищення рівня інтерактивності в аудиторії.
The IWB (interactive white board) – інтерактивна біла дошка
Інтерактивна біла дошка стала невід’мною частиною навчального процесу не тільки в Британії, але і в інших країнах. Вона дозволяє викладачу зберігати та друкувати інформацію, написану на дошці, управляти комп’ютером з дошки, виконувати вправи на прослуховування, робити презентації, користуватися інтернетом та виконувати інші функції. Однак сама її наявність не є автоматично ознакою інноваційного навчального процесу, і завдання викладачів полягає в тому, щоб вміло скористатися її перевагами. Як доречно зауважив викладач Девід Джонсон, деякі викладачі вважають, що сама присутність IWB в аудиторії є прикладом ефективних навчальних технологій. Однак це не зовсім так.
Отже, креативний підхід до навчального процесу означає активне залучення інноваційних технологій та вміле їх застосування.