Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Захист атестаційної роботи бакалавра англійською мовою

16:09, 16-06-2016

В рамках реалізації сучасних міжнародних, державних і університетських вимог до знання іноземної мови, 14.06.2016 відбувся успішний захист англійською мовою атестаційної роботи ОКР “Бакалавр” студентом ННІЗІ, групи СЗД-41 Калініченко Тарасом Юрійовичем.

Було підготовлено і тези доповіді, і відповідні слайди з використанням англійської мови; зроблено впевнену і цікаву доповідь.

Цікавими виявилися його відповіді на запитання стосовно форм “підтримання мовної форми”.

Тарас Калініченко вважає, що для нього виявилися ефективними:

  • “занурення” в іншомовне середовище (спілкування з іноземцями);

  • перегляд кінофільмів англійською мовою;

  • читання автентичної літератури англійською мовою

ВІТАЄМО ВИПУСНИКА!!!

Цей досвід заслуговує на розповсюдження в Державному університеті телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 651