20 січня 2016 року на кафедрі іноземних мов відбулося обговорення Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, які є результатом більш ніж десятирічного дослідження, виконаного групою провідних фахівців у галузі прикладної лінгвістики, методики та педагогіки із 41 країни, які є членами Ради Європи. Рекомендації адресовані усім фахівцям у сфері сучасної мовної освіти. Мета документу — стимулювати роздуми над цілями і методами, а також їх формулювання та впровадження. Рекомендації сприяють полегшенню спілкування між мовними спеціалістами і забезпечують розробку програм та навчальних планів, екзаменаційних та кваліфікаційних матеріалів і процедур на спільній основі, і, таким чином, є суттєвим внеском у процес розвитку і вдосконалення міжнародної освітньої та професійної мобільності.
Відбулося обговорення розділів 1 та 2 Рекомендацій, в яких надано опис цілей, методів та отриманих результатів. Схеми, параметри, категорії і приклади, викладені у розділі 2 призначаються для того, щоб дати чітку картину компетенцій (знань, умінь, навичок), які формуються у студентів у ході їх досвіду користування мовою і які дозволяють їм справлятися з потребами спілкування, долаючи мовні та культурні кордони. Це, наприклад, стосується реалізації комунікативних завдань та видів діяльності в різноманітних контекстах суспільного життя з їх умовами та протиріччями.