У середу, 21 травня 2025 року до Міжнародного дня науки у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій відбувся науковий конкурс «Battle of Minds» – інтелектуальне змагання для студентів першого курсу.
Захід проводився англійською мовою, яка стала містком, що поєднав студентів різних інститутів у спільному прагненні до знань і самовираження.
Особливістю конкурсу стало те, що його повністю організували студенти другого курсу Навчально-наукового інституту кібербезпеки та захисту інформації: Олександр Борковський, Юлія Гейчук, Яна Конюх, Дмитро Кочмар, Костянтин Малащук, Анна Масесова, Аліна Муравйова та Юрій Панченко.
Вони підготували конкурсні завдання та підтримували учасників упродовж усієї гри. Модераторами та членами журі виступили викладачі кафедри Англійської мови: Анна Колісниченко, Світлана Харицька, Наталія Гордійчук, Олена Донцова, Анжеліка Ніколаєва, які забезпечили об’єктивність оцінювання та професійний супровід заходу.
З вітальним словом до учасників звернувся проректор з навчальної роботи, доктор філологічних наук, професор Артур Гудманян, який підкреслив важливість міждисциплінарного підходу в освіті, роль англійської мови як мови науки і міжнародної співпраці, а також побажав студентам натхнення, впевненості у власних силах і прагнення до постійного саморозвитку.
Протягом шести раундів команди демонстрували глибокі знання, логічне мислення, мовну вправність та командну злагодженість. Запитання охоплювали різні наукові галузі, актуальні теми й інтелектуальні виклики, що потребувало швидкої реакції та креативного підходу.
Конкурс «Battle of Minds» став не лише змаганням, а й інтерактивною платформою для розвитку мовної компетентності, міждисциплінарних знань та soft skills серед студентів.
Переможці були нагороджені медалями, а всі учасники конкурсу отримали солодкі призи як приємне заохочення за активність, ентузіазм та прагнення до нових знань.
Щиро дякуємо всім учасникам, студентам-організаторам та викладачам кафедри Англійської мови за яскравий інтелектуальний захід, що вкотре довів: сучасна освіта — це синергія науки, мови й натхнення.