Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо на навчання: ДУІКТ провів профорієнтаційний захід у СЗШ №69 м.Києва

08:01, 29-04-2025

У п'ятницю, 25 квітня в середній загальноосвітній школі №69 м. Києва, що у Солом’янському районі, відбувся профорієнтаційний захід від представників ДУІКТ для учнів 11-А класу. Метою зустрічі було ознайомлення школярів з особливостями сучасного ринку праці, можливостями отримання вищої освіти та практичними порадами щодо вибору майбутньої професії.

До школи завітала старший викладач кафедри Англійської мови Навчально-наукового інституту телекомунікацій Бондор-Фурса О.С. Вона ознайомила майбутніх абітурієнтів зі структурою університету, напрямками підготовки та перспективами, які відкриваються перед випускниками ДУІКТ.

Школярі з цікавістю долучалися до обговорень, отримали багато корисної інформації, яка допоможе їм у свідомому виборі професійного шляху.

Такі заходи є важливими для формування у молоді чіткого бачення власного майбутнього та сприяють розвитку впевненості у власних силах.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 946
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00