Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо студентів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій з отриманням CERTIFICATE В2 з англійської мови

14:18, 09-11-2023

Студенти ДУІКТ, які старанно вивчають англійську мову отримують письмове підтвердження – сертифікат. Рівень підготовки студентів підтверджується отриманими сертифікатами від кафедри Англійської мови у співпраці з навчально-науковим центром мовного тестування. Сертифікати є своєрідним визнанням та відзнакою наполегливості та зосередженості.

З великою радістю і гордістю колектив кафедри Англійської мови та Навчально-науковий центр мовного тестування вітає вас і бажаємо успіху у всіх ваших подальших зусиллях.

З сертифікатами відкриваються двері до безліч можливостей. Нехай вони стануть кроком до нових висот у вашій освітній та професійній подорожі.

Вітаємо вас ще раз, і нехай цей момент буде невід'ємною частиною вашого незабутнього навчального шляху!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 492