Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Групова робота як ефективна форма успішного навчання на заняттях з англійської мови

18:21, 17-04-2022

Сучасні зміни у системі освіти вимагають від вищої школи запровадження інноваційних методів та підходів навчання. Викладання англійської мови в Державному університеті телекомунікацій ґрунтується на такій моделі навчання, яка ставить студента в активну позицію. Процес навчання будується на пошуковій та дослідницькій діяльності, в ході якої відбувається не тільки обмін інформацією та думками, але й розгортаються дебати та дискусії.

Для включення кожного студента в активну діяльність на будь-яких етапах заняття створюється групова форма роботи, яка сприяє тому, що студенти навчаються:

  •  сміливо висловлювати свої думки, припущення та результати досліджень;
  • користуватись енциклопедичною літературою, відшукувати необхідну інформацію, робити узагальнення, аналізувати;
  • робити вибір і відповідати за нього;
  • спільно розв’язувати завдання;
  • розподіляти ролі, працювати в команді;
  • надавати підтримку один одному. [1, с. 2]

Організація роботи на занятті створюється таким чином, щоб студенти працювали для досягнення результату без контролю викладача. Для цього ще на початку завдання пояснюються цілі та правила завдання, що виконуватиметься в групі.

Групи створюються максимально різними, у яких разом працюють студенти з різним мовним рівнем та типом темпераменту. При цьому використовуються різні категорії для поділу на групи: за інтересами, за геометричними фігурками, за цифрами на картках, за першою буквою імені або ж прізвища, за бажанням студентів та ін. [2, с. 463]

Отже, групові форми роботи за умови правильної організації здатні забезпечити реалізацію основних методико-дидактичних принципів навчання.

 

Література

  1. Ночвінова О. Використання парних та групових форм роботи: Передовий досвід / О. Ночвінова // Освіта. – 2002. – квітень (№16). – С. 2.
  2. Чечельницька О. Групова робота як необхідна умова творчої співпраці на уроках німецької мови / О. Чечельницька// Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі: матеріали Всеукр. наук-практ. конф., (Вінниця, 22 листопада, 2018), тез. доп. – Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського / гол. ред. Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2018. –  С. 463-464

 

Науково-методичне повідомлення підготувала
доцент кафедри англійської мови Корж О. Ю.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 4 645
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00