Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Групова робота як ефективна форма успішного навчання на заняттях з англійської мови

18:21, 17-04-2022

Сучасні зміни у системі освіти вимагають від вищої школи запровадження інноваційних методів та підходів навчання. Викладання англійської мови в Державному університеті телекомунікацій ґрунтується на такій моделі навчання, яка ставить студента в активну позицію. Процес навчання будується на пошуковій та дослідницькій діяльності, в ході якої відбувається не тільки обмін інформацією та думками, але й розгортаються дебати та дискусії.

Для включення кожного студента в активну діяльність на будь-яких етапах заняття створюється групова форма роботи, яка сприяє тому, що студенти навчаються:

  •  сміливо висловлювати свої думки, припущення та результати досліджень;
  • користуватись енциклопедичною літературою, відшукувати необхідну інформацію, робити узагальнення, аналізувати;
  • робити вибір і відповідати за нього;
  • спільно розв’язувати завдання;
  • розподіляти ролі, працювати в команді;
  • надавати підтримку один одному. [1, с. 2]

Організація роботи на занятті створюється таким чином, щоб студенти працювали для досягнення результату без контролю викладача. Для цього ще на початку завдання пояснюються цілі та правила завдання, що виконуватиметься в групі.

Групи створюються максимально різними, у яких разом працюють студенти з різним мовним рівнем та типом темпераменту. При цьому використовуються різні категорії для поділу на групи: за інтересами, за геометричними фігурками, за цифрами на картках, за першою буквою імені або ж прізвища, за бажанням студентів та ін. [2, с. 463]

Отже, групові форми роботи за умови правильної організації здатні забезпечити реалізацію основних методико-дидактичних принципів навчання.

 

Література

  1. Ночвінова О. Використання парних та групових форм роботи: Передовий досвід / О. Ночвінова // Освіта. – 2002. – квітень (№16). – С. 2.
  2. Чечельницька О. Групова робота як необхідна умова творчої співпраці на уроках німецької мови / О. Чечельницька// Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі: матеріали Всеукр. наук-практ. конф., (Вінниця, 22 листопада, 2018), тез. доп. – Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського / гол. ред. Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2018. –  С. 463-464

 

Науково-методичне повідомлення підготувала
доцент кафедри англійської мови Корж О. Ю.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Спеціалізація: Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Переглядів: 3 343