Сучасні зміни у системі освіти вимагають від вищої школи запровадження інноваційних методів та підходів навчання. Викладання англійської мови в Державному університеті телекомунікацій ґрунтується на такій моделі навчання, яка ставить студента в активну позицію. Процес навчання будується на пошуковій та дослідницькій діяльності, в ході якої відбувається не тільки обмін інформацією та думками, але й розгортаються дебати та дискусії.
Для включення кожного студента в активну діяльність на будь-яких етапах заняття створюється групова форма роботи, яка сприяє тому, що студенти навчаються:
Організація роботи на занятті створюється таким чином, щоб студенти працювали для досягнення результату без контролю викладача. Для цього ще на початку завдання пояснюються цілі та правила завдання, що виконуватиметься в групі.
Групи створюються максимально різними, у яких разом працюють студенти з різним мовним рівнем та типом темпераменту. При цьому використовуються різні категорії для поділу на групи: за інтересами, за геометричними фігурками, за цифрами на картках, за першою буквою імені або ж прізвища, за бажанням студентів та ін. [2, с. 463]
Отже, групові форми роботи за умови правильної організації здатні забезпечити реалізацію основних методико-дидактичних принципів навчання.
Література
Науково-методичне повідомлення підготувала
доцент кафедри англійської мови Корж О. Ю.