Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Удосконалення навичок письма студентів шляхом застосування інноваційної стратегії викладання

11:21, 31-03-2022

В епоху швидкого розвитку інформаційно комунікаційних технологій стратегії покращення навичок письма студентів знаходиться на порядку денному сучасних лінгвістів та викладачів мови. Саме тому їхні дослідження в основному фокусуються на удосконаленні навичок письма студентів, і стосуються застосування моделі інноваційної стратегії викладання в начальному процесі. Ця модель базується на використанні контексту соціальної культури та місцевої мудрості на додаток до використання інформаційних та комп’ютерних технологій. Використання цього підходу вмотивовує студентів глибше мислити та покращувати свої навички письма в процесі  вивчення англійської мови.    

Дані дослідження проводилися з використанням таких підходів як дослідження та розвиток, обговорення у фокус групах та застосування методу осмислення, а також стратегії до тестової та після тестової роботи в одній групі. У підсумку, було досягнуто дві цілі. Перша, створення ефективної моделі  інноваційної стратегії викладання після проведення статистичної перевірки шляхом до та після тестової роботи в групі. Друга, покращання компетенцій та навичок письма студентів. Таким чином, ми можемо констатувати, що проведення тестування та  обговорення письмового курсу, а також використання моделі інноваційної стратегії викладання має позитивний вплив на покращення письмових навичок студентів.        

Literature:

  1. https://doi.org/10.18533/journal.v6i12.1309
  2. Margana., Widayanto, A. (2017). Developing English textbooks oriented to higher order thinking skills for students of vocational high schools in Yogyakarta, 26–38.
  3. Xic, Q. (2019). Developing communicative competence for the globalized workplace in English for occupational purpose course in China. Retrieved from: http://dx.doi.org/10.1750/jltr.0706.12.
  4. Yaghoubi, A., Mobin, M. (2018). Portfolio assessment, peer assessment and writing skill improvement, 5(12).

                                     Науково-методичне повідомлення підготував
старший викладач кафедри Англійської мови Полонський Микола Дмитрович

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 1 910
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка