Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ШІ в маркетингових дослідженнях: як технології змінюють підхід до інвестування

14:03, 23-08-2024

Маркетингові дослідження грають ключову роль у просуванні компаній на ринку, адже дають важливу інформацію про цільових клієнтів, тенденції галузі та конкурентів. Розвиток новітніх технологій, в тому числі штучного інтелекту, виводить підхід до проведення цих досліджень (а в результаті - й до інвестування в нові проєкти) на принципово новий рівень.

Аналізуючи дані, зібрані в ході маркетингових досліджень, компанії можуть приймати обґрунтовані рішення про розробку продукту, ціноутворення, маркетинг та дистрибуцію. Це допомагає створювати стратегії збільшення доходів, підвищення задоволеності клієнтів і зміцнення іміджу свого бренда.

Розвиток технологій маркетингових досліджень

Раніше у прийнятті ділових рішень бізнесмени покладалися на емоції та місцеві спостереження. Згодом традиційні методи дослідження ринку починалися з окремих осіб та організацій, що стоять на кутах вулиць або в торгових центрах, які проводили опитування та збирали дані у людей. Введення даних у комп'ютер було ручним, а аналіз був елементарним.

Сьогодні платформа маркетингових досліджень збирає, аналізує та надає глибші знання. Дані тепер обчислюються не лише з точки зору кількості людей, а й з точки зору їхнього складу, інтересів та генерації лідів. Інтерфейси користувача розвиваються і стають більш інтуїтивно зрозумілими, з покращеною естетикою візуального уявлення – від діаграм та інфографіки до блок-схем і статистики.

Роль ШІ

Штучний інтелект значно змінив маркетингові дослідження. Програмне забезпечення ШІ зробило процес більш швидким, точним та ефективним. Чи означає це, що для видобутку даних потрібно менше людей? Так. У певному сенсі ШІ в маркетингових дослідженнях продемонстрував неабияку ефективність, що не дуже вітається майнерами даних, які прагнуть залишатися актуальними, щоб зберегти свою роботу.

Швидший збір та аналіз даних

Інструменти на базі штучного інтелекту значно прискорили збір та аналіз даних з різних джерел, включаючи соціальні мережі, відгуки клієнтів та онлайн-форуми, в порівнянні з традиційними методами.

Дедалі рідше на вулицях можна зустріти дослідників ринку із планшетами, які зупиняють потенційних покупців для проходження опитування. Ця функція була замінена даними першої та нульової сторони, зібраними з відвідувачів веб-сайтів, користувачів соціальних мереж та онлайн-покупок.

Точніші прогнози

Алгоритми ШІ можуть аналізувати зібрані дані та виявляти закономірності і тенденції, які можуть бути непоммітними для аналітиків. Завдяки цьому розумінню компанії можуть точніше прогнозувати тенденції ринку та поведінку клієнтів.

Персоналізовані ідеї

Інструменти ШІ можуть аналізувати дані на індивідуальному рівні, дозволяючи компаніям отримувати інформацію про переваги та поведінку окремих клієнтів. Більше не потрібно витрачати маркетинговий бюджет на спроби та помилки на нових цільових ринках. Інформація, отримана за допомогою інструментів ШІ, використовується для створення персональних маркетингових кампаній та пропозицій продуктів.

Економія коштів

Інструменти дослідження ринку на базі ШІ можуть автоматизувати багато завдань зі збору та аналізу даних, скорочуючи необхідність людського втручання. Маркетологи вже стурбовані своєю роллю у маркетингу, оскільки ШІ бере на себе основні завдання, що призводить до значної економії коштів для бізнесу.

Ухвалення рішень

Надаючи швидші, точніші та більш персоналізовані ідеї, ШІ може допомогти компаніям ухвалювати більш обґрунтовані рішення щодо розробки продуктів, маркетингових стратегій та інших важливих бізнес-заходів. 

Загалом маркетологи можуть використовувати ШІ у своїх дослідженнях, щоб гарантувати, що їхні компанії збирають, аналізують та інтерпретують дані більш ефективно та результативно, що призводить до ухвалення більш обґрунтованих бізнес-рішень та підвищення прибутковості.

Інвестори

Інноваційні технології штучного інтелекту проникають у різні категорії ринку: від облігацій до технологій, нафти та газу, ліків та фармацевтики.
Відповідно до їхніх потреб, хороша платформа для дослідження ринку з використанням ШІ буде збирати дані з різних точок, аналізувати їх та пропонувати реєстраторам ідеї. Така платформа перераховуватиме вражаючі активи з хорошими перспективами та оцінюватиме їх на предмет інвестиційних можливостей.

Конкуренція продовжує залишатися важливим фактором ринкових коливань, що впливає на вартість та прибуток. Однак з маркетинговою дослідною платформою, яка може визначити ключових гравців, інвестори не матимут приводів для хвилювань.

За матеріалами Founder

Кафедра Штучного інтелекту ДУІКТ готує студентів до використання передових технологій практично у всіх сферах, включаючи ІТ, транспортну, медичну, фінансову, промислову та ін.. Наші випускники здатні вирішувати задачі, пов’язані зі створенням та навчанням штучних нейронних мереж, розпізнаванням мови та зображень, аналізу великого обсягу даних. 

Вступайте на навчання до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Переглядів: 1 181