Студентам спеціальності «Публічне управління та адміністрування» вже давно відомо про впровадження інноваційного змісту навчання в університеті телекомунікацій. Він являє перелік базових питань, навколо яких ведеться постійна кропітка робота всього трудового колективу університету. Це фактично 12 обов’язкових до виконання орієнтирів загальної роботи кафедр, навчальної частини, відділів матеріально-технічних служб університету, які і створюють справжню високу якість професійної підготовки студентів. І саме результати цієї роботи надають випускникам університету телекомунікацій на ринку праці суттєвих переваг.
Так, в контексті виконання вимог інноваційного змісту навчання, 50% аудиторного навчання спрямовано на практичні роботи на програмно-апаратних комплексах останнього покоління. Це говорить про те, що студенти навчаються виключно новітнім професійним знанням, які тільки входять у професійне середовище. І саме студенти спеціальності «Публічне управління та адміністрування» університету телекомунікацій матимуть ще одну перевагу у навчальному процесі. Відкрита вже друга (!) лабораторія для їх спеціальності із повним матеріальним укомплектуванням для навчання сучасних управлінців державного рівня. Відтепер студенти спеціальності матимуть дві надсучасних лабораторії:
Лабораторії мають наступне функціональне призначення:
Набуття практичних професійних компетенцій в галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування»:
1.1. Професійна платформа публічного управління України «Спільнота практик - DESPRO»:
Е-урядування |
Управління містами |
Нова державна служба |
Децентралізація |
Школа місцевого самоврядування |
Культура державної служби |
Інформаційно-управлінські ресурси в публічному управлінні |
Управління соціальним розвитком міста |
Управління проектами місцевого розвитку |
1.2. Оn-line - платформи із навчально-практичними курсами, які включені у навчальний процес дисциплін, із виданням сертифікатів від органів публічної влади для професійної діяльності в органах державного управління:
«Взаємодія органів державної влади з громадськістю» |
«Децентралізація: від патерналізму до відповідального розвитку» |
«Управління персоналом на державній службі» |
«Антикорупційні програми органів влади» |
Такі професійні тренінгові зони (навчальні лабораторії) для публічних управлінців із таким укомплектуванням та призначенням створені на сьогодні виключно в університеті телекомунікацій.
Таким чином, введення інноваційного змісту навчання у спеціальності «Публічне управління та адміністрування» спонукало й до введення унікальних форм організації навчання з даної спеціальності. Ми щиро вітаємо із цим наших студентів та віримо у їх успішне професійне майбутнє!