Майстерність з’являється лише з практикою. Прагнення до нових знань, глибинний аналіз та безпосередня участь у творенні процесів – це засади особистісного та професійного росту будь-якого фахівця своєї справи.
Кафедра публічного управління та адміністрування невпинно працює над удосконаленням навчального процесу. Усвідомлюючи швидкоплинність часу та необхідність постійного руху вперед, кафедра організовує тренінги та майстер-класи для студентів від професіоналів з публічного управління та суміжних зі спеціальністю сфер. У такий спосіб ми знайомимо студентів з молодими та цікавими людьми, котрі успішно реалізувалися у професії завдяки наполегливій роботі над собою, самовдосконаленню та безмежній любові до своєї справи. Саме цим вони готові ділитися.
У листопаді гостею кафедри стала Юлія Решітько, комунікаційниця громадського руху «Чесно». Це рух, що має на меті стимулювати прозорість, підзвітність і відкритість представників влади та запит на якісну політику серед громадян. «Чесно» має активістів по всій території України.
Говорили про особливості функціонування громадських організацій та рухів, роботу в команді та про те, як провести успішну комунікаційну кампанію, коли, здавалося б, усе вже придумали й зробили до нас.
Юлія Решітько поділилася власним досвідом проведення комунікаційних кампаній. Переважна більшість із них була присвячена суспільно важливим темам: проблемі кнопкодавства в українському парламенті, необхідності внесення змін до виборчого законодавства, нагальності медичної реформи тощо.
Студенти дізналися, наскільки важливо чітко й актуально формулювати меседж, та ознайомилися зі способами, якими можна цей меседж донести до журналістів та громадськості. Так, майбутні управлінці довідалися про специфіку використання сторітелінгу, адже на сьогодні володіння такою методикою дозволяє побудувати успішний бізнес. Реальні історії роблять продукт чи компанію ближчими до споживача, тим самим викликаючи до них більшу довіру.
Серед іншого обговорили також сучасні канали комунікації та способи використання їх у роботі. Йшлося передусім про соціальні мережі, знати принципи роботи яких необхідно як для просування власного бренду, так і для розвитку компанії чи установи. Які відео стають вірусними на Youtube, на які акаунти найбільше підписуються в Instagram та які публікації у Facebook привертають увагу користувачів і найчастіше ними поширюються – все це Юлія Решітько продемонструвала на наочному прикладі кампаній, проведених громадським рухом «Чесно».
Відкриттям для більшості слухачів став факт недостатнього охоплення території України інтернетом та низької кількості його користувачів. Саме тому громадський рух «Чесно» займається випуском власної газети, аби інформувати людей поза інтернет-простором.
На завершення спікер перерахувала якості та навички, якими потрібно володіти, аби отримати роботу в громадському секторі. Також вона відповіла на запитання й запросила бажаючих пройти стажування в русі «Чесно».
Необхідність базового розуміння комунікаційних стратегій та їхньої побудови важко переоцінити у сучасному інформаційному суспільстві. Успішні кейси, представлені на зустрічі, неодмінно стануть у нагоді майбутнім управлінцям.
Фото: Дмитрій Єршов / Рух ЧЕСНО