Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

На кафедрі публічного управління ДУІКТ розповіли про вплив рекламно-інформаційної діяльності на успіх вступної кампанії

10:35, 04-07-2024

Усі заклади вищої освіти, конкуруючи між собою, прагнуть бути успішними і привабливими в очах потенційних студентів. Імідж будь-якого закладу формується в тому числі й шляхом рекламно-інформаційної діяльності. 

Цьогоріч, враховуючи воєнні дії на території України та рівень життя громадян, вступна кампанія буде непростою. Конкуренція ЗВО зростає. І в цьому аспекті кафедра публічного управління та адміністрування ДУІКТ визначила свої пріоритети для вступної кампанії, поставивши за мету розповсюдити якомога більше інформації про Університет і зокрема кафедри серед випускників шкіл та коледжів.

У рамках вивчення кафедральної дисципліни «Лідерство та ефективна комунікація в публічному управлінні» (викладач кафедри Тетяна Ярошовець), студентами-другокурсниками були дослідженні та визначені заходи, які передбачають:

  • висвітлення здобутків Університету на офіційному сайті, соціальних мережах та ЗМІ;
  • дотримання корпоративного спрямування рекламної кампанії  шляхом створення привабливих інформаційних матеріалів, рекламно-інформаційної продукції (довiдникiв для вступникiв, освiтянських видань для абiтурiєнтiв, бiгбордiв, реклами в метро, популярних молодіжних радіо, реклами у маршрутному таксi тощо);
  • проведення та участь у благодійних, просвітницьких, тематичних, наукових, культурологічних, спортивних заходах, телепрограмах тощо.
  •  проведення тематичних онлайн-презентацій та вебінарів.

Основними джерелами інформації про Університет є рекомендації студентів, які навчалися або навчаються у ЗВО, профорієнтація, проведена не лише кафедральними викладачами, а й групою активних студентів у школах та коледжах.  

Використання сучасних комунікаційних технологій дозволяє зберегти оперативність і доступність інформації, що в свою чергу збільшує шанси залучити більше кандидатів. 

Таким чином, добре організована рекламно-інформаційна діяльність ЗВО має вагомий вплив на підвищення зацікавленості абітурієнтів та успіх вступної кампанії.

Потужна нова команда управлінців Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій впевнено крокує уперед – до успішної вступної кампанії і нашої Перемоги!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 1 420