Усі заклади вищої освіти, конкуруючи між собою, прагнуть бути успішними і привабливими в очах потенційних студентів. Імідж будь-якого закладу формується в тому числі й шляхом рекламно-інформаційної діяльності.
Цьогоріч, враховуючи воєнні дії на території України та рівень життя громадян, вступна кампанія буде непростою. Конкуренція ЗВО зростає. І в цьому аспекті кафедра публічного управління та адміністрування ДУІКТ визначила свої пріоритети для вступної кампанії, поставивши за мету розповсюдити якомога більше інформації про Університет і зокрема кафедри серед випускників шкіл та коледжів.
У рамках вивчення кафедральної дисципліни «Лідерство та ефективна комунікація в публічному управлінні» (викладач кафедри Тетяна Ярошовець), студентами-другокурсниками були дослідженні та визначені заходи, які передбачають:
Основними джерелами інформації про Університет є рекомендації студентів, які навчалися або навчаються у ЗВО, профорієнтація, проведена не лише кафедральними викладачами, а й групою активних студентів у школах та коледжах.
Використання сучасних комунікаційних технологій дозволяє зберегти оперативність і доступність інформації, що в свою чергу збільшує шанси залучити більше кандидатів.
Таким чином, добре організована рекламно-інформаційна діяльність ЗВО має вагомий вплив на підвищення зацікавленості абітурієнтів та успіх вступної кампанії.
Потужна нова команда управлінців Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій впевнено крокує уперед – до успішної вступної кампанії і нашої Перемоги!