У своїй діяльності викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій на практиці пов’язують розвиток креативності з комунікативним підходом у навчальному процесі.
Реалізація комунікативного підходу у поєднанні з педагогічною толерантністю на практичних заняттях з української мови для іноземних слухачів підготовчого відділення означає, що формування мовленнєвих компетенцій відбуваються шляхом здійснення іноземним слухачем іншомовної мовленнєвої діяльності під пильним, чуйним і толерантним керівництвом викладача.
Тому головним завданням викладачів кафедри є навчити іноземного слухача розмовляти і розуміти українську мову, яку вони можуть застосовувати у життєвих ситуаціях, стимулювати їх до висловлювань, заохочувати до спілкування, до виконання завдань, без страху помилитися дати неправильну відповідь, у цьому і полягає толерантність викладача.
Потрібно враховувати і позицію іноземного слухача на занятті. Навчання завжди було і залишається працею, але працею, сповненою мислення. Є таке прислів’я – «від киселю зуби ламаються». В цьому парадоксі – глибока народна мудрість: вчитися чомусь треба тільки долаючи труднощі, долаючи їх самостійно. А самостійність – це не відсутність помічника. Самостійність, в першу чергу, – це самостійність мислення, тому заняття викладачі української мови планують так, щоб іноземний слухач був активним, діяв самостійно і проявляв свою творчість. Враховуючи особливості практичного заняття з української мови для іноземних слухачів підготовчого відділення і реалізуючи креативний підхід до навчання, викладачі кафедри української мови намагаються навчити мови, використовуючи різні креативні методи вивчення.