Викладачами кафедри української мови Державного університету телекомунікацій було проведено чергове заняття студентського наукового гуртка «МІЖКУЛЬТУРНА МОВЛЕННЄВА КОМУНІКАЦІЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ», де розглядалась тема “Історія України XVIII−XXІ ст. у видатних місцях Києва”.
Урізноманітнити інструментарій практичних занять за рахунок числених ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей дозволяють іноземному слухачеві підготовчого відділення не тільки теоретично, а і практично вивчити основні мовні конструкції з метою уміння описати країну у якій навчається. Інтерактивні елементи і додатки, призначені для розвитку навичок, пробуджують зацікавленість іноземних слухачів і допомагають їм у більш легкому засвоєнні навчального матеріалу.
Сьогодні навчити розмовляти українською мовою іноземного слухача підготовчого відділення допомагає інтерактивне навчання.
Семантичне значення слова інтерактивний походить від англійського слова «interact», де «inter» – взаємний, «act» – діяти. Отже інтерактивний – це здатність взаємодіяти в режимі бесіди, діалогу з чимось (комп’ютером), або з кимось (людиною).
Інтерактивне навчання - це навчання, яке відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Безпосередньо, сама організація інтерактивного навчання передбачає моделювання різноманітних життєвих ситуацій, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації, використання рольових ігор.
Приємно, що заняття наукового гуртка відвідують не тільки іноземні слухачі підготовчого відділення, а і іноземні студенти першого курсу, що навчаються на різних спеціальностях у Державному університеті телекомунікацій. Вони не тільки вивчають нове, а і у тісній взаємодії з викладачем допомагають швидше і продуктивніше навчитися комунікації українською мовою іншим.