У Державному університеті телекомунікацій іноземні слухачі Підготовчого відділення активно вивчають українську мову, показуючи високі результати не тільки на практичних заняттях, а й, беручи участь у публічних виступах на конференціях.
Згідно з програмою конференції “Україна очима іноземців” у Київському національному університеті імені Т.Г.Шевченка, іноземні слухачі, під керівництвом наукових консультантів, підготували доповіді різної тематики: національні традиції України, видатні особистості України, найкращий навчальний заклад України.
Аяйі Френсіс Одіжі (Нігерія) мріє стати інженером з інформаційної безпеки, на конференції він виступив з темою “Інноваційний зміст навчання в Державному університеті телекомунікацій”,
Досвід педагогічної праці доводить, що впровадження у навчальний процес нетрадиційних підходів до навчання української мови іноземними слухачами підготовчого відділення пов’язане з перенесенням акценту викладання на цілеспрямоване навчання, тобто на визначення структури і змісту навчально-пізнавальної діяльності іноземних слухачів. Планувати заняття з української мови необхідно так, щоб іноземний слухач мав можливість самостійного пошуку в набутті нових знань, у розв’язанні питань проблемного характеру. Інноваційні методи створюють умови для моделювання навчальних ситуацій, що формують у іноземних слухачів уміння та навички класифікувати та узагальнювати матеріал, робити висновки.
Нетрадиційні форми практичних занять з української мови здійснюються за обов’язкової участі всіх студентів групи, а також реалізуються з неодмінним використанням слухової і зорової наочності.
Одним з основних мотивів використання нетрадиційних форм є підвищення творчо-пошукової активності іноземних слухачів. Інноваційні методи вивчення української мови іноземними слухачами підготовчого відділення спрямовані на розвиток і самовдосконалення особистості, на розкриття її резервних можливостей і творчого потенціалу, створюють передумови для ефективного поліпшення навчального процесу.