Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Застосування «Blended Learning» як інноваційно-модерністського методу навчання

11:44, 19-04-2019

З метою ефективного вивчення української мови іноземними слухачами підготовчого відділення, викладачі кафедри української мови ННІГПД Державного університету телекомунікацій активно використовують різні методики навчання.

На сьогодні у світі існує велика кількість методик, що використовуються при вивченні іноземних мов і їх ефективність підтверджується на практиці.

Розглянемо «blended learning» або «змішане навчання», яке базується на інтеграції технологій навчання і є процесом, за якого традиційні технології навчання поєднуються з інноваційними технологіями електронного, дистанційного і мобільного навчання.

Вчені розглядають «blended learning» як інноваційно-модерністський метод навчання, який доцільно використати для розвитку комунікативної компетентності іноземних слухачів підготовчого відділення при вивченні української мови. М. Дрісколл розглядає поняття «змішане навчання» у техноцентричному (об’єднання різних режимів Web-технологій); психологічному (комбінація різноманітних психологічних підходів); методичному (поєднання традиційного й електронного навчання); практико-зорієнтованому (поєднання теоретичних та практичних складових навчального процесу).

Проаналізувавши твердження науковців щодо «blended learning» робимо висновок, що такий процес навчання можна ефективно використовувати з метою розвитку комунікативної компетенції іноземних слухачів підготовчого відділення. Водночас виникає багато питань щодо використання традиційних і апробованих світових методик щодо вивчення мов, які можуть бути використані з метою удосконалення складових «blended learning». Для прикладу розглянемо основні принципи дії декількох методик, що використовуються для розвитку комунікативних навичок іноземних слухачів підготовчого відділення.

Методика, що має назву «task-basedlearning» (навчання на основі завдань) використовується для розвитку навичок комунікації та вивчення сталих одиниць мови, та не має суворих правил щодо наслідування в усному мовленні всіх граматичних правил. Має вузький спектр використання лексико-граматичних одиниць. Відрізняється рядом переваг, та має і недоліки. Методика «task-basedlearning» ефективно працює у поєднанні з методикою «РРР» або «Present, Practice, Produce». Метод передбачає презентацію лексикограматичних одиниць, практику їх використання та застосування при безпосередньому контакті з українською мовою у життєвих ситуаціях різного типу. Контрольною фазою циклу методик викладачами кафедри була обрана методика «ТТТ»(Test, Teach, Test).

 

Отже, ряд обраних нами методик, що утворять основу для «blended learning» нашого часу і сприятимуть розвитку комунікативної компетенції іноземних слухачів підготовчого відділення можуть стати наступним кроком у поєднанні інноваційних і традиційних технологій навчання української мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 7 927
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00