Комунікативна методика. Одна з найпопулярніших методик вивчення іноземних мов у світі. Тобто основною метою цієї методики є: занурити іноземного слухача в україномовне середовище, навчити спілкуватися українською мовою, вивчати лексику. Комунікативний підхід передбачає багато взаємодії між слухачами на занятті, парні та групові завдання, багато завдань з аудіювання.
Мовне середовище - це, по суті, коли практично цілий день іноземного слухача оточує українська мова, будь то на вулиці, в транспорті; це, коли його оточують книги, газети українською мовою. І, найголовніше, це коли він (іноземний слухач) змушений говорити українською мовою кожен день, тому що, інакше, не зможе елементарно дізнатися дорогу до будинку, якщо заблукав, а що вже говорити, коли виникне потреба запросити друзів або чітко висловити свою думку чи прохання у громадському місці.
Головний « атрибут » мовного середовища – це носії мови. Для іноземних слухачів Підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій носіями мови є, в першу чергу їх викладачі і звичайно ж, кияни, які спілкуються на вулицях міста, в магазинах транспорті українською мовою.
Викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій використовують на практичних заняттях різні інноваційні форми роботи, з метою ефективного вивчення української мови іноземними слухачами.
Наприклад, коли вони хочуть дізнатися, що відбувається у світі, їм пропонується читати газети або сайти українською мовою, дивитися і слухати новини на україномовних каналах. У машині дорогою до університету можна слухати ту радіохвилю, де звучать українські хіти, та не просто слухати, а намагатися зрозуміти кожне слово і співати.