12 листопада 2018 року старший викладач кафедри української мови Стежко С.О. провела відкрите заняття з теми: Дієслова руху. Види транспорту. Знахідний, родовий та місцевий відмінки з дієсловами руху.
Заняття логічно структуровано, відчувався логічний зв'язок нового матеріалу з раніше вивченим. Вивчення нового матеріалу відбувалось з використанням інноваційних методик. Завдяки застосуванню наочності сприйняття нового матеріалу відбувалося легко.
Приємно, що на відкритому занятті були присутні колеги а саме: директор ННІГПД к.геогр.н., доц. Ольховой І.О, завідувач кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки к.т.н., доцент Гайдур Г.І., директор Організаційно-методичного центру новітніх технологій навчання Сазонов О.О. та співробітники кафедри Яременко Л.В. та Розумна В.Р.. Вони на практиці побачили рівень володіння українською мовою іноземними слухачами. У ході обговорення відкритого заняття доцент Гайдур Г.І. зазначила, що одним з аспектів успішного опанування іноземною мовою є поєднання теорії та практики під час виконання різноманітних лінгвістичних завдань. Мета та завдання відкритого заняття були досягнуті.
Комунікативна компетенція – це спроможність іноземного слухача вибирати й реалізовувати програми мовленнєвої поведінки залежно від його здатності орієнтуватися в різноманітних ситуаціях.
Про спрямованість комунікативних умінь свідчить здатність іноземного слухача самостійно моделювати мовні одиниці, аналізувати тексти різних типів мовлення, вести діалог в різних ситуаціях, правильно використовувати лексику тощо. На основному етапі роботи з удосконалення комунікативних умінь є доцільними комунікативно зорієнтовані завдання, а саме комунікативний тренінг.
Викладач ставить завдання або ситуативну задачу, які іноземні слухачі охоче виконують. Наприклад, читання вголос. Корекція вимови та інтонації. Відповіді на запитання до тексту. Взаємоконтроль студентів (запитання-відповідь) з опорою на текст. Розвиток мови за лексичними темами або малюнками. Самостійне складання текстів монологічного та діалогічного характеру за планом. Рольові ігри. Творчі диктанти (дописування кінця речень, текстів, пропущених реплік діалогів; диктанти з граматичними завданнями).