У четвер, 21 листопада в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій відбудеться воркшоп «Інтернет-маркетинг 2025: продажі онлайн, масштабування брендів, виклики в В2В і В2С, інструменти та факапи на прикладах реальних бізнесів».
Захід для студентів нашого університету від практиків в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції проходитиме з 11:45 до 15:00 в аудиторії 417.
Запрошуємо всіх, кого цікавить досвід успішного маркетингу, digital retail, ШІ та електронна комерція!
Спікер 1: Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express, експертка в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції.
Довідково: Shop-Express — сучасна платформа для презентації бренду та успішної онлайн-торгівлі. Тут можна безкоштовно створити інтернет-магазин, налаштувати дизайн, підключити необхідні інструменти та інтеграції. Простий інтерфейс дає змогу запустити онлайн-бізнес повністю самостійно, на базі готової теми дизайну, керувати налаштуваннями сайту в кілька кліків без знання коду, або ж замовити експрес-дизайн або індивідуальну розробку сайту фахівцями платформи.
_________________________________________
Спікер 2: Данило Кандаков, засновник та СЕО веб-агенства Turboweb.
Довідково: Веб-агенство Turboweb пропонує маркетингові, рекламні інструменти для просування інтернет-магазинів і збільшення продажів. Використовує всю міць автоматизації і штучного інтелекту для реклами магазинів. За більш ніж 6 років допомогли збільшити продажі 2350+ інтернет-магазинам.