Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачі кафедри маркетингу ННІМП взяли участь у DIGITAL RETAIL FORUM 2024

10:45, 13-11-2024

У вівторок, 12 листопада викладачі кафедри маркетингу ННІМП ДУІКТ відвідали «DIGITAL RETAIL FORUM 2024» – щорічний галузевий бізнес-форум про трансформацію роздрібної торгівлі, який об'єднав на одному майданчику учасників ринку ритейлу для обговорення змін, трендів ринку, цифрових технологій та інновацій.

Участь у форумі — чудовий варіант для вдосконалення знань, пошуку нових партнерів, можливостей розвитку. Учасники «Digital Retail Forum» ознайомились із глобальними технологічними рішеннями та трендами, дослідили досвід провідних українських ритейлерів, поділилися практичними аспектами впровадження ІТ-продуктів і створили ефективний майданчик для знайомств, обговорень та обміну досвідом.

З розвитком технологій і змінами в поведінці споживачів ритейл та електронна комерція постійно потребують адаптації. Цифровізація проникає в усі сфери маркетингової діяльності: від управління запасами й логістикою до взаємодії з клієнтами. Програма заходу включала виступи провідних спікерів та експертів, презентації цифрових продуктів, показ кейсів із цифровізації галузі, панельні дискусії, можливості для нетворкінгу, а також експо-зону з ІТ-рішеннями.

На бізнес-форумі розглядались такі ключові теми, як: «Прогнозування попиту та ціноутворення»; «Управління асортиментом та мерчандайзингом»; «Ланцюжки постачання і логістика»; «Управління життєвим циклом товару»; «Екосистема онлайн та офлайн оплат»;  «Застосування Artificial Intelligence (AI) і Machine Learning (ML)»; «Blockchain»; «Застосування чат-ботів та віртуальних асистентів»; «CRM та стратегії підвищення конверсії e-Commerce»; «Social Media & Marketing platforms» тощо.

В межах «Бізнес-форуму про цифровізацію ритейлу та електронної комерції #drf2024 (DIGITAL RETAIL FORUM 2024)» відбулася дискусія, присвячена дуже актуальним та важливим питанням сьогодення «Стратегії розвитку ритейлера в реаліях сьогодення. Цифровізація бізнес-процесів як запорука ефективності».

Модератором дискусії виступив досвідчений маркетолог, успішний CEO,  співзасновник IDNT Микола Чумак. До дискусії були запрошені керівники компаній, які мають показові кейси успішної діджитилізації: Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку «Антошка»; Костянтин Досвід, комерційний директор «MebelOK.ua»; Наталія Хомік, директор з маркетингу «Територія мінімальних цін»; Олексій Петров, HRD «АГРОМАТ»; Володимир Григоренко, начальник відділу аналітики та прогнозування «Фокстрот».

Учасники дискусії прийшли до висновку, що від цифровізації компанія отримує такі переваги як: підвищення продуктивності; збільшення продажів; покращення комунікації та співпраці; оптимізація витрат; підвищення конкурентоспроможності.

Питання, які обговорювалися під час дискусії, підтвердили актуальність та затребуваність часом питань підготовки фахівців з діджитал-маркетингу.

Завідувач кафедри маркетингу запросила ключових осіб виступити у якості стейкхолдерів при обговоренні змісту нової освітньої програми «Діджитал-маркетинг» у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 150