Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Вступ 2024: Остання можливість вступити на навчання до ДУІКТ цього року: оголошено додатковий набір

13:20, 16-09-2024

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій запрошує на навчання амбіційних, цілеспрямованих та закоханих в технології абітурієнтів! У нас ви здобудете вищу освіту ступеню бакалавр та магістр за престижними, актуальними та перспективними спеціальностями!

Більше про переваги навчання в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій:

Терміни прийому заяв та документів тривають:

  • для вступу за освітнім ступенем Бакалавр: з 16 вересня до 17:00 24 вересня 2024 року
  • для вступу за освітнім ступенем Магістр: з 16 вересня до 17:00 23 вересня 2024 року

Не прогавте можливість отримати персональну консультацію від завідувача кафедрою з обраної спеціальності та вступити на навчання вже цього року!

Додаткова інформація:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 366