Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

GAME DEVELOPER – перспективна професія в ІТ-галузі

12:15, 23-10-2023

Кафедра Комп’ютерних наук велику увагу приділяє підготовці ІТ-фахівців за перспективними професіями в ІТ-галузі. Однією з таких професій є GAME DEVELOPER. Тому, в цьому році, за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки було розроблено дисципліну “Розробка комп’ютерних ігор”. Це було зроблено для того, щоб ввести наших студентів в цікавий світ розробки комп’ютерних ігор та покращити їх практичні навички з програмування.

У геймдеві найчастіше пишуть на C++ та C#, також використовується мова Blueprints, а в мобільній розробці знадобиться знання мов Objective-С і Java.

GAME DEVELOPER може працювати за такими основними напрямами:

Gameplay Developers; Engine Developers; Animation Developers;т DevOps Developers; Tools Developers; UI Developers; Graphics Programmers; Audio Developers; Client Developers; Back-end Developers.

Причому у нас прийнято вважати, що один розробник повинен однаково володіти значною частиною всіх вищеперелічених компетенцій. У західних компаніях зазвичай пропонують розробнику вибрати собі один напрямок і заглиблюватися саме у ньому.

Розглянемо кожен напрямок докладніше:

Gameplay Developers - відповідають безпосередньо за механіку. При цьому Gameplay-розробники щільно співпрацюють з гейм-дизайнерами, які поставляють їм механіку. Що стосується технологій, у Unreal Engine можна швидко прототипувати за рахунок Blueprints та писати базові класи для геймплею за рахунок С++.

Engine Developers - розробляють безпосередньо двигун: утиліти для інших розробників, займаються SDK-інтеграцією.

Animation Developers - займаються розробкою анімаційних систем, працюють зі Skeletal animation, роблять тулзи для розробників та аніматорів. Найчастіше такі фахівці потрібні в компаніях, які працюють з кастомними двигунами - наприклад, Ubisoft, Gameloft, Deep Silver. Так, Ubisoft розробляють власну систему симуляції одягу, і вони мають вакансії для Animation Developers, які займаються безпосередньо фізикою.

DevOps Developers - займаються мікросервісами, працюють з клієнтами, такими як Battle.net від Blizzard, Uplay від Ubisoft, які дозволяють користувачам ігор спільно грати через інтернет, а також купувати та оновлювати ігри онлайн. DevOps Developer - це одна з найновіших спеціалізацій у геймдеві.

Tools Developers - пишуть безпосередньо тулзи для гейм-дизайнерів: на Qt або прямо всередині двигуна.

UI Developers - займаються графічним інтерфейсом, наприклад, роблять різноманітні меню, переходи між ними. Можуть бути й складніші завдання — наприклад, кастомізація зовнішнього вигляду тривимірного персонажа.

Graphics Programmers - відповідають за якість картинки, працюють із низькорівневим шаром: OpenGL, DirectX. Пишуть шейдери, оптимізують графік кінцевого продукту.

Audio Developers - працюють зі звуком, створюють різні ефекти, такі як луна. Ця спеціальність почала набирати обертів після появи VR, де потрібний тривимірний звук. Наприклад, можуть працювати з інтегруванням матеріалів, яких відбивається звук.

Client Developers – займаються обробкою подій, працюють із верхніми інтерфейсами.

Back-end Developers - працюють з сервером, парсерами, отриманням даних, причому не торкаючись безпосередньо гри.

Для того, щоб писати власні програми, потрібно правильно підготуватися до майбутнього процесу. Досвід розробки вкрай цінується в індустрії коддингу. Особливо зараз, коли геймери готові чекати на успішні великі іграшки, та ще й платити за них чималі гроші.

Але для реалізації поставленого завдання належить мати певні навички та вміння. Хороший розробник – це не той, хто одержує високу зарплату. Це людина, яка вміє якісно справлятися з поставленими перед нею завданнями.

Щоб розібратися з геймдевом вам знадобляться базові знання об'єктно-орієнтованого програмування. Вивчивши ази можна переходити до ігрової специфіки.

Кожен софт пишеться конкретною мовою. Багато студій використовують при розробці Сі-сімейством. Але це не єдиний варіант.

Також можуть використовуватися: Java; JavaScript; Python; Swift; Objective-C; Php; Lua. Це найпоширеніші варіанти. Окрему увагу рекомендується приділити Objective-C. Заслуговує уваги Java. Універсальна кросплатформова мова, за допомогою якої розробник зможе «майструвати» веб-проекти. Має відносно простий синтаксис, а також легко освоюється. Не завантажує операційну систему об'ємним кодом. Успішні розробники зазвичай добре знають C++ та Java.

Приведемо деякі необхідні теми, які має освоїти розробник Unreal Engine:

  • особливості кодингу на С++ у движку UE4;
  • базові елементи геймплей - Actors;
  • система управління пам'яттю та система обробки ігрових об'єктів;
  • створення штучного інтелекту;
  • інтегрування SDК; розробка власних плагінів;
  • Unreal Build System; колекція інструментів для автоматизації розробки;
  • безпосередньо розробка гри: створення інвентарю, Save System, системи подій тощо.
  • Якщо вас цікавить 3D-наповнення для рівнів, робота з освітленням, матеріалами, анімацією та динамікою, необхідно вивчити:
  • основи роботи в двигуні: інтерфейс, тривимірний простір, елементи керування;
  • дизайн рівня, зокрема шейдинг, текстури, світло;
  • налаштування підсумкової візуалізації сцени та ігрову графіку;
  • динамічну стимуляцію: атмосферні ефекти у грі, настроювання поведінки одягу персонажів;
  • створення ігрової логіки за допомогою візуального програмування Blueprints;
  • основні види компонування гри - шутери від першої та третьої особи, сайд-скроллер, 2D гру, автосимулятор.

Якщо вам сподобалась дана професія, обов’язково спробуйте на практиці різні ролі гейм-розробників. На кафедрі Комп’ютерних наук ми Вам в цьому допоможемо. Проте будьте готові до серйозного навчання.

За матеріалами https://dou.ua/lenta/articles/gamedev-for-beginners/.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Переглядів: 2 908
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ