Основні завдання методичної діяльності кафедри
Основним завданням методичної діяльності є забезпечення навчальних занять, а саме:
- розробка та проведення заходів з удосконалення навчальної діяльності, підвищення педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників;
- розробка та обговорення навчальних та тематичних планів, програм навчальних дисциплін та інших документів, планування навчальної діяльності;
- розробка та обговорення методик викладання навчальних дисциплін, текстів лекцій, а також методик організації проведення різних видів занять, у тому числі комплексних навчань, ігор, групових вправ тощо;
- обговорення проблем інтенсифікації освітнього процесу, методики використання навчального телебачення, технічних засобів навчання, ЕОМ та дидактичних матеріалів до них;
- розробка та обговорення методики проведення самостійної роботи слухачів, узагальнення досвіду цієї роботи та підготовка пропозицій щодо його удосконалення;
- вивчення, узагальнення та поширення позитивного досвіду методичної діяльності.
Основними формами методичної діяльності є:
- навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання кафедри, предметно-методичних секцій кафедр з навчально-методичних питань;
- показові, відкриті, пробні та інструктивно-методичні заняття;
- контрольні та взаємні відвідування занять;
- лекції та доповіді з методики навчання, педагогіки та психології;
- аналітичні дослідження з питань методики навчання слухачів.
Науково-методичне забезпечення освітнього процесу передбачає наявність на кафедрі:
- державних стандартів освіти;
- навчального плану,
- навчальних програм з усіх нормативних і вибіркових навчальних дисциплін;
- програм навчальної, виробничої та інших видів практик;
- підручників і навчальних посібників;
- інструктивно-методичних матеріалів до семінарських, практичних і лабораторних занять;
- індивідуальних семестрових завдань для самостійної роботи студентів з навчальних дисциплін;
- контрольних завдань до семінарських, практичних і лабораторних занять;
- блоків контрольних робіт з навчальних дисциплін для перевірки рівня засвоєння студентами навчального матеріалу;
- критеріїв оцінки рівня знань студентів з конкретної навчальної дисципліни;
- методичних матеріалів для студентів з питань самостійного опрацювання фахової літератури, написання курсових робіт і дипломних проектів (робіт).