Методична робота являє собою комплекс заходів, спрямованих на забезпечення освітнього процесу навчально-методичною документацією, підвищенням педагогічної майстерності викладачів, вдосконаленням аудиторної та самостійної роботи студентів, поліпшенням всіх форм, видів і методів навчальної роботи з урахуванням стану і перспектив розвитку ІТ компаній, для яких кафедра готує фахівців. Основна мета методичної роботи - створення умов, що сприяють підвищенню ефективності та якості навчального процесу.
У навчальному процесі застосовуються сучасні активні та інтерактивні технології навчання (тренінги, дискусії, кейс-методи, комп'ютерна профдіагностика, тести, презентації та ін.), електронні видання, сучасні програмні продукти, комп'ютерне обладнання (проектор, мультимедійна дошка та ін.).
Викладачі кафедри впроваджують у навчальний процес інноваційні освітні технології, які передбачають формування у студентів умінь, навичок і компетенцій, відповідних сучасній компетентнісно-орієнтованої моделі освіти. І як наслідок - це отримання сертифікатів студентів. Міжнародний сертифікат дає можливість оновити свої знання, які застосовуються для поліпшень в роботі.
Всі викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію і освоюють нові інформаційні технології, беруть участь в міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях. На основі домовленості між Державним університетом телекомунікацій та Харбінським технологічним університетом (Китай), завідувач кафедри Інформаційних систем та технологій з 6го по 10те листопада 2019 р. приймала участь у Міжнародній конференції (Україна – КНР) Talent Exchange Conference in the Yangtze River First City & Talent – themed Week, Yibin, China.
Якість проведення навчальних занять забезпечується:
Щорічно кафедра випускає навчальні посібники, які відображають теоретичні та методичні питання розвитку інформаційних систем і технологій управління.
Кафедрою активно проводиться робота по розробці та актуалізації робочих програм, методичних матеріалів та матеріалів для оцінювання студентів, методичних вказівок по організації самостійної роботи і підготовки до практичних (семінарських) занять з використанням інноваційних методів навчання з дисциплін бакалаврату та програмами магістратури.
Викладачами кафедри активно здійснюється розробка навчально-методичних матеріалів з дисциплін аспірантури: «Техніка і технологія створення програмних систем», «Методи та технології обробки даних в інформаційних системах», «Моделювання інтелектуальних інформаційних систем», «Управління науковими дослідженнями».
Кафедра активно застосовує сучасні методи, спрямовані на вдосконалення методів викладання, зокрема:
Розробка та впровадження дистанційного навчання в системі вищої освіти та навчання протягом усього життя, що дозволяє забезпечити гнучкість та доступність освітніх програм для студентів.
Підготовка науково-методичних рекомендацій щодо використання інформаційних технологій у навчальному процесі, що сприяє підвищенню ефективності та інтерактивності навчання.
Методична робота є невід'ємною складовою діяльності кафедри. Від її якості, а також уваги кожного співробітника до її організації, значною мірою залежить ефективність навчального процесу як в цілому, так і по кожній конкретній дисципліні.
Наш університет надає всі можливості для дистанційного навчання студентів. В університеті організовано систему дистанційного навчання Google Classroom — онлайн-платформа для управління навчанням, що дозволяє організовувати та контролювати процес навчання через мережу Інтернет.
Google Classroom — це комплекс програмно-технічних засобів та електронних освітніх ресурсів університету, що використовується для організації індивідуального та групового навчання, зокрема за допомогою сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Кожен студент має доступ до дистанційних курсів, які передбачені навчальним планом його підготовки, залежно від спеціальності (спеціалізації), за якою він навчається.
У складних умовах сьогодення можливість дистанційного навчання сприяє особистісному розвитку, підвищуючи рівень самоорганізації та відповідальності студентів.