Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Маркетингу взяла участь у тренінгу "Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу"

11:54, 05-12-2024

У вівторок, 3 грудня викладачі та студенти кафедри Маркетингу ДУІКТ взяли участь у тренінгу "Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу".

Захід проводився ГО «Українська асоціація маркетингу». В якості спікерів виступили голова Індустріального гендерного комітету з реклами Ірина Лилик та очільниця його Київського регіонального представництва Олена Бучинська. 

Учасники тренінгу долучилися до відкритого діалогу зі спікерами щодо використання сексистського контенту в соціальній рекламі та комунікаціях волонтерських об’єднань.

В межах тренінгу були розглянуті наступні питання:

  • Сексизм у рекламі: як розпізнати та чому це важливо?
  • Роль ДПСС в попередженні та протидії появі сексистськоі реклами
  • Сексизм в рекламі. До чого тут ШІ?
  • Досвід студентської роботи в боротьбі з дискримінаційною за ознакою статі рекламою.

Кафедра висловлює щиру подяку Українській Асоціації Маркетингу за цінний досвід, надзвичайно цікаві та корисні знання, можливість змістовного спілкування, нові ідеї та додаткову мотивацію.

Особлива вдячність за теплу й дружню атмосферу, яка сприяла плідній співпраці та натхненню для подальшого розвитку у сфері маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 386