У вівторок, 3 грудня викладачі та студенти кафедри Маркетингу ДУІКТ взяли участь у тренінгу "Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу".
Захід проводився ГО «Українська асоціація маркетингу». В якості спікерів виступили голова Індустріального гендерного комітету з реклами Ірина Лилик та очільниця його Київського регіонального представництва Олена Бучинська.
Учасники тренінгу долучилися до відкритого діалогу зі спікерами щодо використання сексистського контенту в соціальній рекламі та комунікаціях волонтерських об’єднань.
Кафедра висловлює щиру подяку Українській Асоціації Маркетингу за цінний досвід, надзвичайно цікаві та корисні знання, можливість змістовного спілкування, нові ідеї та додаткову мотивацію.
Особлива вдячність за теплу й дружню атмосферу, яка сприяла плідній співпраці та натхненню для подальшого розвитку у сфері маркетингу.